کد خبر : 1330734 | 14 خرداد 1395 ساعت 16:42 | 35K بازدید | 1 دیدگاه

سابقه او درخشان است

اکبرپور: همه باید از منصوریان حمایت کنند

مهاجم سابق تیم استقلال اعتقاد دارد مدیریت باشگاه باید همه جوره از منصوریان حمایت کند.

اکبرپور: همه باید از منصوریان حمایت کنند

علیرضا اکبرپور، همبازی سابق علیرضا منصوریان درباره انتخاب او به عنوان سرمربی استقلال به خبرنگار "ورزش سه" می گوید: منصوریان در 4، 5 سالی که مربیگری کرده، نشان داده که می‌تواند اعتماد مدیران را به خودش جلب کند. قطعا سابقه درخشان او باعث شده تا هواداران نیز خواستار حضور کاپیتان سابقشان روی نیمکت شوند. اوج کار منصوریان در نفت تهران بود که‌ سال قبل در ٣ جام مدعی شد و بدون توجه به مشکلات مالی یک‌سال درخشان را برجای گذاشت. آنها تا جمع ٨ تیم برتر آسیا هم پیشرفت رفتند و این به تجربه بین‌المللی منصوریان اضافه کرده است.


او ادامه می دهد: نکته کلیدی اینجاست که دستیاران او در استقلال باید مربیان بزرگی باشند تا در مقاطع حساس بتوانند به این مربی کمک کنند. نفراتی مثل خرمگاه، چینی، بابازاده، بازیکنان بزرگی بودند و در این چند سال نیز در کنار منصوریان توانستند موفق باشند. امیدوارم آنها در استقلال نیز بتوانند مفید ظاهر شوند.


مهاجم سابق استقلال با اشاره به حمایت باشگاه استقلال از منصوریان تاکید می کند: حمایت مدیریت باشگاه نیز بسیار مهم است که شاید درچند‌ سال اخیر در استقلال به خوبی صورت نگرفته است. آنها باید از همین حالا به فکر حمایت‌های مالی و معنوی منصوریان و تیمش برای لیگ آینده باشند.


اکبرپور می افزاید: از الان کار شروع شده و باید بودجه کافی برای جذب بازیکنان مدنظر سرمربی جدید دراختیار او قرار بگیرد. یکی از ضعف‌های عمده استقلال درفصلی که گذشت، نداشتن بازیکنان مناسب در پست‌های مختلف که در روزهای پایانی فصل بیشتر از همه به چشم آمد.


وی در پایان می گوید: صددرصد منصوریان می‌تواند کارهای بزرگی در استقلال انجام بدهد اما همان‌طور که به قبلی‌ها فرصت دادند، باید به این مربی فرصت دهند تا بتواند کارش را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها