کد خبر : 1330736 | 14 خرداد 1395 ساعت 17:34 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آ اس:

دخیا، بزرگترین نگرانی مورینیو در منچستریونایتد

ژوزه مورینیو که هفته گذشته به عنوان سرمربی منچستریونایتد منصوب شد قصد دارد تیمی برنده و با ایده هایی جدید را آماده فصل آینده کند.

دخیا، بزرگترین نگرانی مورینیو در منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، طبق ادعای منابع انگلیسی، بودجه ای 250 میلیون یورویی برای خرید بازیکنان جدید در اختیار مورینیو قرار گرفته و قرار است ستارگان بزرگی راهی این تیم شوند اما این بزرگترین دغدغه فعلی مورینیو نیست چه حفظ داوید دخیا، ماموریت دشوار و بزرگ آقای خاص محسوب می شود.

 

1117129

 

این بازیکن طبق بندی در قراردادش با یونایتد، می تواند همین تابستان راهی رئال مادرید شود. دخیا طبق ادعای آ اس، 11 سپتامبر 2015 در قرارداد جدیدش با یونایتد بندی گنجانده است که بر اساس آن، رئال با پرداخت 50 میلیون یورو می تواند وی را جذب کند و کاری نیز از دست مدیران یونایتد ساخته نیست. اگر رئال این تابستان اقدام به عملی کردن وعده اش به دخیا نکند، باید 10 میلیون یورو به این بازیکن غرامت پرداخت کند.

 

هم رئالی ها و هم دخیا راضی به این انتقال هستند و حتی دخیا در حال ساختن خانه ای جدید در بهترین نقطه مادرید است و خود را برای بازگشت به اسپانیا آماده کرده است. حال باید دید مورینیو می تواند دخیا را متقاعد به ماندن در یونایتد کند یا بهترین بازیکن سه فصل اخیر یونایتد را همین ابتدای کارش از دست خواهد داد.

 

دیدگاه‌ها