کد خبر : 1330796 | 14 خرداد 1395 ساعت 21:33 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمایندگان ایران موفق به کسب مدال نشدند

یک برد و 5 تساوی برای شطرنج‌بازان ایران

رقابت‌های شطرنج انفرادی قهرمانی آسیا در حالی به پایان رسید که نمایندگان کشورمان موفق به کسب مدال نشدند.

یک برد و 5 تساوی برای شطرنج‌بازان ایران

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، شطرنج‌بازان ایرانی که در این دوره از رقابت‌ها عملکرد مطلوبی نداشتند در دور نهم و پایانی به یک برد و پنج تساوی رسیدند، تا پرونده این رقابت‌ها در بخش اصلی(استاندارد) بدون حتی یک مدال برای ایران بسته شود. 

 

در دور نهم و در بخش مردان احسان قائم‌مقامی مقابل نماینده هند به تساوی رسید و با کسب 3 پیروزی و 6 تساوی و مجموع 6 امتیاز با ایستادن در رده سیزدهم به کار خود پایان داد. 

 

علیرضا فیروزجا در دور آخر مقابل شطرنج‌باز ازبکستانی مساوی کرد و با 3 پیروزی، 4 تساوی و 2 شکست و مجموع 5 امتیاز در رده چهل‌ویکم قرار گرفت.

 

همچنین مسعود مصدق‌پور در دیدار پایانی خود مقابل نماینده کشور میزبان تن به تساوی داد و با 3 پیروزی، 3 تساوی و 3 شکست و مجموع 4.5 امتیاز به کار خود پایان داد و در رده پنجاه‌وهشتم ایستاد.

 

در بخش بانوان ساراسادات خادم‌الشریعه مقابل حریفی از هند پیروز شد و با 4 پیروزی، 3 تساوی و 2 شکست و مجموع 5.5 امتیاز در رده هفتم قرار گرفت. خادم‌الشریعه در حالی در این رتبه ایستاد که پیش‌ از آغاز مسابقات بخت نخست قهرمانی بود. 

 

میترا حجازی‌پور دیگر نماینده ایران مقابل شطرنج‌باز ازبکستانی مساوی کرد و با 4 برد، 2 تساوی و 3 شکست و مجموع 5 امتیاز در رده دوازدهم ایستاد. 

 

همچنین اتوسا پورکاشیان در بازی آخر خود مقابل نماینده ویتنام به تساوی رضایت داد و با 3 برد، 4 تساوی و 2 شکست و کسب 5 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفت. 

 

دیدگاه‌ها