کد خبر : 1330831 | 15 خرداد 1395 ساعت 08:34 | 74.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی سرنوشت ساز امروز؛

ستاره لیگ ایران در تلویزیون لهستان

لوکاس ژیگالدو لهستانی که لیگ گذشته همراه بانک سرمایه قهرمان لیگ ایران شد برای بازی امروز ایران و لهستان کارشناس تلویزیون کشورش خواهد بود.

ستاره لیگ ایران در تلویزیون لهستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ایران از ساعت ١١:١٠ امروز مقابل لهستان به المپیک صعود کرده قرار می گیرد تا شاید شاگردان لوزانو هم جشن صعود را امروز برگزار کنند. این دیدار نکته خاصی هم در هود می بیند که آن رو در رویی لوزانو با شاگردان سابق خود است.


اما به دلیل اهمیت این دیدار برای لهستانی ها شبکه پلاس تی وی که پخش زنده مسابقات والیبال را عهده دار است در ویژه برنانه ای به صورت مفصل در مورد والیبال ایران به گفتگو خواهند پرداخت. مهمان این برنانه پربیننده لهستانی ها لوکاس ژیکالدو، پاسور فصل گذشته بانک سرمایه خواهد بود که قهرمانی لیگ ایران را تجربه کرده است.


او سال گذشته شناخت خوبی نسبت به والیبال ایران پیدا کرده است و مهمتر از همه اینکه سالیان متوالی در تیم ملی لهستان تجربه کار با لوزانو را داشته است و به همین دلیل می تواند به خوبی در مورد والیبال و تیم ملی ایران صحبت کند.


دیدار تیم های ملی والیبال ایران و لهستان از ساعت ١١:١٠ در سالن مترو پلیتن توکیو برگزار خواهد شد که در صورت پیروزی ایران، آرزو والیبال برآورده خواهد شد.

دیدگاه‌ها