کد خبر : 1330848 | 15 خرداد 1395 ساعت 11:01 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

عزت‌الهی: مقدونیه قدرتی و محکم بود

بازیکن میانی تیم ملی ایران می گوید در بازی با مقدونیه تفاوت حریفان آسیایی به ویژه عربی را با تیمهای اروپایی متوجه شدیم.

عزت‌الهی: مقدونیه قدرتی و محکم بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سعید عزت اللهی، بازیکن بیست ساله تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار برابر مقدونیه اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود و تفاوت این تیمهای قدرتی را در مقایسه با حریفان آسیایی به ویژه تیمهای عربی احساس کردیم. کار تیمی و سرعت مقدونیه خوب بود و آنها با توجه به اینکه میزبان بودند انگیزه زیادی داشتند و طبیعی بود که دوست داشتند جلوی تماشاگرانشان نتیجه بگیرند.

 

وی افزود: مقدونیه از دقیقه یک فشار آورد و می خواست ما را پرس کند، اما به خاطر آنالیز خوبی که قبل بازی انجام داده بودیم، توانستیم پرس آنها را باز کنیم. خدا را شکر مجموعه تیم ملی در بازی با مقدونیه نمایش بسیار خوبی ارائه کرد. من هم تلاش کردم آنچه سرمربی تیم ملی از من خواسته بود را انجام دهم. امیدوارم این بازی یک گام رو به جلو در پیشرفت فوتبالی ام بوده باشد.

 

عزت اللهی با اشاره به پیروزی مقدونیه برابر آذربایجان پنج روز قبل از رویارویی با تیم ایران، اظهار کرد: به اعتقاد من مقدونیه تیم بسیار خوبی بود. این که آنها در رده بندی فیفا کجا قرار دارند اهمیتی ندارد. چیزی که مهم است اینکه آنها تیم قدرتی و محکمی بودند. اکنون در رده بندی فیفا کلمبیا بالاتر از برزیل و اسپانیاست، اما این موضوع به هیچ عنوان تضمین پیروزی کلمبیا در دیدار احتمالی برابر این دو تیم نیست. قدرت واقعی تیمها درون زمین بازی مشخص می شود و با توجه به این واقعیت مقدونیه حریف بسیار خوب و قابل احترامی برای تیم ملی ایران بود.

 

او درباره بازی فیزیکی اش برابر مقدونیه هم خاطر نشان کرد: در چنین بازیهای درگیرانه ای باید همیشه محکم بازی کرد چرا که اگر ترسو بازی کنی، احتمال مصدومیتت بیشتر می‌شود. در این نوع بازیها اگر محکم بازی کنی، هم مصدوم نمی شوی و هم اینکه حساب کار دست حریف می آید.

 

عزت اللهی درباره اردوی رو به پایان تیم ملی و دیدار برابر قرقیزستان هم گفت: فکر می کنم اردوی خیلی خوبی بود. جو بسیار خوبی مثل همیشه در اردوی تیم ملی وجود داشت و همه بازیکنان تلاش کردند با تمام وجود کار کنند. خوشبختانه همه در تیم ملی یکدل هستند و بزرگترهای تیم خیلی کمک کردند این فضا وجود داشته باشد. تنها امیدوارم کم و کاستی هایی هم که وجود دارد با کمک مسوولان در این فاصله کم تا شروع رقابتهای انتخابی جام جهانی برطرف شود تا با شرایط روحی و بدنی خوبی وارد رقابتها شویم و دل مردم ایران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها