کد خبر : 1330863 | 15 خرداد 1395 ساعت 12:38 | 84.3K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: این اتفاق در تمام دنیا رایج است

«مشهد»، نام جدید تیم سیاه‌جامگان

نام تیم سیاه‌جامگان به مشهد تغییر پیدا کرد.

«مشهد»، نام جدید تیم سیاه‌جامگان

به گزارش "ورزش سه"، پس از حاشیه‌های متعددی که از حدود دو سال قبل برای تغییر نام تیم سیاه‌جامگان مشهد ایجاد شده بود، سرانجام روز گذشته توافق بر سر نام جدید این تیم صورت گرفت.
با اینکه گفته می‌شد، نام تیم سیاه‌جامگان به «مشهد‌الرضا» تغییر پیدا می‌کند و حاشیه‌های زیادی بر سر این نام مقدس ایجاد شد، مسئولان باشگاه با هماهنگی آیت‌الله علم‌الهدی تصمیم جدیدی گرفتند.  بر این اساس نام تیم سیاه‌جامگان به «مشهد» تغییر یافت.


محمدرضا عباسی، مالک باشگاه سیاه‌جامگان درباره انتخاب این نام می‌گوید: «پس از فرمایشات گذشته، بار دیگر آیت‌الله علم‌الهدی، نماینده رهبری اعلام کردند که نام باشگاه سیاه جامگان باید تغییر کند و ما نیز برای پایان دادن به این موضوع تصمیم گرفتیم تا این اتفاق هرچه سریعتر رخ دهد. در جلسه ای که با هیات مدیره مان داشتیم تصمیم گرفتیم چون این تیم در مشهد بازی می کند و برای مردم مشهد به میدان می‌رود اسمش مشهد باشد تا اسم تیم به نام شهر مشهد تغییر کند.»


او می‌افزاید: «این یک کار جدید است که شاید پیش از این در کشورمان سابقه نداشته اما می‌دانیم که در دنیا این یک اتفاق رایج است. مانند تیم‌هایی که به اسم شهرشان هستند از جمله هامبورگ، مونیخ، بارسلون، رم و امثال آنها.»

 

دیدگاه‌ها