کد خبر : 1330939 | 15 خرداد 1395 ساعت 18:38 | 41.9K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با خبرنگاران

رائول: بازگشت به برنابئو هیجان انگیز است

رائول گونزالس، اسطوره باشگاه رئال مادرید که چند ماه پیش با پیراهن کاسموس نیویورک از فوتبال خداحافظی کرد فردا یک بار دیگر به سانتیاگو برنابئو باز خواهد گشت.

رائول: بازگشت به برنابئو هیجان انگیز است

به گزارش "ورزش سه"، رائول سال 2010 رئال را به مقصد شالکه ترک کرد و سپس پیراهن تیم هایی چون السد و کاسموس را به تن کرد. او چند ماه پیش سرانجام با دنیای فوتبال وداع گفت. قرار است فردا در برنابئو از ساعت 20.30، دیدار دوستانه ای بین پیشکسوتان رئال و آژاکس برگزار شود. به همین منظور رائول گونزالس یک بار دیگر این فرصت را پیدا خواهد کرد تا با پیراهن رئال در برنابئو بازی کند.
 علاوه بر رائول، چهره هایی چون فیگو، گوتی، کارمبئو، سولاری، روبرتو کارلوس، هیه رو و... نیز در این بازی به میدان خواهند رفت. حضور زیدان در این مسابقه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

 

1117328

 

رائول در همین رابطه گفت:" هر زمان که به زمین می روم، سعی می کنم همه توانم را بگذارم؛ بدوم و به حریف فشار وارد کنم. بازی خوبی خواهد شد و در همین مدت بازخوردها به این مسابقه را خوب و جالب دیده ام. بازگشت به برنابئو و بازی برای رئال حتی اگر یک بازی دوستانه باشد، هیجان انگیز و جذاب است. همیشه به پوشیدن پیراهن رئال افتخار کرده ام."

تنها 2963 بلیط این بازی به فروش نرفته و پیش بینی می شود برنابئو برای این مسابقه کاملا پر شود.

دیدگاه‌ها