کد خبر : 1330964 | 15 خرداد 1395 ساعت 18:17 | 50.6K بازدید | 0 دیدگاه

به هیات مدیره اعتمادکردم و قرارداد بستم

کاظمی:نویدکیا می‌تواند‌باعث‌موفقیت‌هرتیمی‌شود

سرمربی مشهدی ها می گوید بازیکنی مانند محرم نویدکیا به هر تیمی می تواند کمک کند و مشهد یکی از تیم هایی است که می تواند این بازیکن را در اختیار داشته باشد.

کاظمی:نویدکیا می‌تواند‌باعث‌موفقیت‌هرتیمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد کاظمی پس از تمدید قرارداد خود با تیم مشهد (سیاه جامگان) در رابطه با ماندگاری خود در این تیم و اوضاع مشهد در لیگ شانزدهم به گفتگو پرداخت.


فوتبال مشهد برای موفقیت فقط وفاق می خواهد
برای ماندن تیم در لیگ برتر همه مشهد بسیج شدند، در هفته های منتهی به بازی های آخر اتحادی شکل گرفت که نمونه آن را کمتر در فوتبال ایران دیده بودم و در نهایت دیدیم که نتیجه حمایت همه جانبه مشهدی ها از تیم شهرشان حضور در لیگ برتر بود. همه دست به دست هم داده بودند و وفاقی بین مردم و مسئولان شکل گرفته بود که در نهایت تاثیر خود را گذاشت، وفاق چیزی است که مشهد برای داشتن تیمی قدرتمند به آن نیاز دارد.


یک مقام خوب به مردم مشهد بدهکارم
من یک مقام خوب به مردم مشهد بدهکارم، قراردادم را تمدید کردم تا بتوانم بدهی ام را به آنها بدهم، پیش از این هم گفته بودم که اگر تیم بیفتد من مقصرم، حالا که چارت سازمانی تیم شکل گرفته است، حالا که در این تیم ماندم قول می دهم با حمایت همه جانبه مردم و مسئولان استان و شهر مشهد، روزهای بهتری در انتظار فوتبال مشهد باشد.


با اعتماد به هیات مدیره قرارداد امضا کردم
پس از جلساتی که داشتیم قرار شد تا دوستان به شروطی که ما گذاشته بودیم عمل کنند، شروطی مانند تسویه حساب با بازیکنان و مربیان و اعضای هیات مدیره هم عنوان کردند به زودی این کار را خواهند کرد و ما هم با اعتماد و اطمینان به آنها قبول کردیم که دوباره در مشهد حضور داشته باشیم، افراد و مسئولانی هستند که در مشهد دلسوز واقعی ورزش هستند و ما هم با اعتماد به آنها و اعضای هیات مدیره محترم پیش آمدیم تا بتوانیم یک سال درخشان برای ورزش مشهد بسازیم.


بازیکنانی می خواهیم که تشنه فوتبال باشند
برای یارگیری اقدام کرده ایم، بدون شک بازیکن هایی می گیریم که در ابتدا عاشق باشند، بازیکنانی که تشنه فوتبال باشند و بخواهند خودشان را ثابت کنند. این ها بازیکنانی هستند که می توانند با جان و دل به تیم کمک کنند و در کنار موفقیت تیم آینده خودشان را هم تضمین کنند، اصلا اهل بازارگرمی هم نیستیم مطمئنا قراردادی می بندیم که مبلغ آن را به بازیکنان بدهیم.


یارگیری می کنیم، نه اسم گیری
سال80 نیز با نماینده مشهد در لیگ برتر به عنوان بهترین تیم شهرستانی انتخاب شدیم، تیمی که بازیکن اسمی نداشت و همه آن را جوانانی تشکیل می دادند که می خواهستند در فوتبال ستاره شوند، بازیکنانی که انگیزه داشتند و امسال هم به همین ترتیب است، بازیکنانی را باید جذب کنیم که انگیزه داشته باشند، البته اگر بتوانیم بازیکن نامدار جذب کنیم این کار را می کنیم اما بازیکنانی که باانگیزه و توان بالا کار کنند.


نویدکیا می تواند به هرتیمی کمک کند
کاظمی در پاسخ به صحبت هایی مبنی بر مذاکره با محرم نویدکیا و هادی عقیلی گفت: بدون تردید محرم نویدکیا یکی از بهترین فوتبالیست هایی است که در دوران مربیگری ام دیدم، محرم یک لیدر به تمام معنا در زمین است که وجودش برای هرتیمی یک نعمت است، او در سه چهار سال پایانی فوتبالش می تواند به کمک تیمی مانند تیم ما بیاید، ما در فکر تشکیل تیمی هستیم که از بازیکنان جوان و باتجربه ساخته شود و به همین دلیل علاوه بر محرم، هادی را هم خواستاریم و از حضور او نیز در این تیم حمایت می کنیم.


از علی پروین هم کمک گرفتم
برای ماندن تیم در لگ برتر مجبور شدم از خیلی از بزرگان فوتبال کمک بگیرم، بزرگانی مانند علی پروین، مهدی مناجاتی، داریوش مصطفوی، اردشیر لارودی و ... بزرگانی بودند که در این مدت من از آنها کمک گرفتم، در کنار مشاورانی که از نظر روحی و روانی به ما کمک می کردند مشاورانی هم داشتیم که از نظر فنی در کنار ما بودند، از کادرفنی و آنالیزورهای مان هم ممنونم، آقایان ارژنگی نیا و سهراب وفامهر، همه این عزیزان دوستان بودند که به کمک زیادی کردند.

دیدگاه‌ها