کد خبر : 1331057 | 16 خرداد 1395 ساعت 08:59 | 286.5K بازدید | 50 دیدگاه

سومین خرید استقلال؛ یک نفتی سابق

وریا غفوری دوباره شاگرد منصوریان شد

تاخت و تاز استقلال در بازار تابستانی با سومین خرید ادامه پیدا کرد تا طرفداران این تیم بیش از پیش به تیم شان در لیگ شانزدهم امیدوار شوند.

وریا غفوری دوباره شاگرد منصوریان شد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از بختیار رحمانی و فرشید باقری حالا استقلالی ها سومین خرید پرسرو صدای خود را انجام داده و مدافع راست سابق سپاهان را به تور انداختند تا رفته رفته به تیمی کامل تبدیل شوند. علیرضا منصوریان که تا به اینجا با هوش بالای خود دست روی بازیکنانی گذاشت که استقلال به آنها نیاز داشت این بار برای ترمیم جناح راست خود به سراغ شاگرد سابقش رفت و او را نیز آبی پوش کرد.


وریا غفوری در تیم پاس همدان برای مدتی کوتاه شاگرد علیرضا منصوریان بود اما با توجه به این که این مربی تنها چند هفته سرمربی پاسی ها بود این همکاری زیاد طولانی نبود. وقتی هم منصوریان جانشین یحیی در نفت شد وریا تصمیم گرفت به پیشنهاد وسوسه کننده سپاهان پاسخ مثبت داده و به نصف جهان کوچ کند تا بعد از دو سال دوباره راه پایتخت را در پیش گرفته و این بار پیراهن یکی از پرطرفدارترین تیم های پایتخت را برتن کند.


برای استقلالی ها وریا غفوری چهره چندان غریبه ای نیست به خصوص بعد از آن گل دیدنی که دو فصل پیش و در بازی رفت دو تیم نفت و استقلال در ورزشگاه تختی از فاصله 40 متری وارد دروازه سیدمهدی رحمتی کرد تا بازی مساوی شود. از همان روزها شایعات پیرامون قرارداشتن این بازیکن در لیست خریدهای استقلال به گوش می رسید تا این که امروز صبح این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفت.


انتخاب استقلال و بازگشت وریا به تهران بیشتر از هر چیزی برای این مدافع یک سود دارد آن هم این که بیشتر در دیدها قرار می گیرد تا فضای بیشتری برای رقابت با رامین رضائیان رقیب اصلی اش برای پوشیدن پیراهن دوباره تیم ملی پیدا کند. وریا که در جام ملت های آسیا 2015 یکی از ستون های اصلی دفاعی کارلوس کی روش لقب گرفت بعد از این تورنمنت به یکباره اسیر مصدومیت و افت ناشی از نتایج ضعیف سپاهان شد تا پیراهن تیم ملی را از دست بدهد اما حالا با آمدن به استقلال این فرصت را خواهد داشت تا دوباره شانس رسیدن به تیم ملی و حضور در جام جهانی 2018 را به دست بیاورد البته به شرطی که در همان سطح آمادگی جام ملت های قرار بگیرد.


با خرید وریا غفوری می توان پرونده حضور میلاد فخرالدینی در استقلال را بسته شده قلمداد کرد. مدافعی که فصل پرفراز و نشیبی را در این تیم سپری کرد و حالا با اتمام قراردادش در لیست نفرات مازاد علی منصوریان قرار گرفته و فصل بعد جایی در استقلال نخواهد داشت. حالا استقلالی ها امیدوارند با حضور وریا دوباره شاهد درخشش زوج جناح راست این تیم یعنی غفوری و خسرو حیدری باشند تا تیم محبوب شان ناکامی های سه فصل گذشته را جبران کند.

دیدگاه‌ها