کد خبر : 1331061 | 16 خرداد 1395 ساعت 09:23 | 123.4K بازدید | 8 دیدگاه

یک منبع خبری در گفت و گو با ورزش سه

کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال حقیقت ندارد

خبر روزنامه الریاضه عربستان مبنی بر کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا تکذیب شد .

کاهش سهمیه ایران و حذف استقلال حقیقت ندارد

به گزارش "ورزش سه"، یک منبع موثق در این باره به خبرنگار ما گفت : این خبر یک گمانه زنی رسانه ای است . در حال حاضر فصل این رقابتها به اتمام نرسیده و هنوز زمان تعیین سهمیه نیست . اعداد و ارقام این موضوع نهایی نشده و همان طور که گفتم در پایان مسابقات این فصل درباره این مسئله تصمیم گیری می شود.


نکته جالب این است که فاکتور اصلی سهمیه در لیگ قهرمانان امتیاز فنی است و این امتیاز تا آخرین دقیقه لیگ قهرمانان آسیا مشخص نیست .جلسه ای که به صورت سنتی در این باره تصمیم گیری می شود در آخرین جلسه کمیته مسابقات ای اف سی قبل از شروع رقابتهای فصل بعد در نوامبر خواهد بود که تا آن روز زمان زیادی باقی است . همچنین غیر از امتیازات ای اف سی هنوز روش سهمیه دادن را اعلام نکرده است .قبلا دو تیم اول 3+1 سهمیه می گرفتند و دو تیم بعدی 2+2 اما این که در این دوره این سهمیه ها چگونه توزیع می شود هنوز مشخص نیست.


با توجه به این که  عربستان برموضع خصمانه خود علیه ایران حتی در رقابتهای ورزشی پافشاری می کند به نظر می رسد فدراسیون فوتبال باید در این زمینه پافشاری های لازم را انجام بدهد. جالب اینکه روزنامه عربستانی در حالی صحبت از کاهش سهیمه ایران و انتقال آن به امارات کرده که امسال بدترین فصل تیم های عربستانی در آسیا بوده است.

دیدگاه‌ها