کد خبر : 1331146 | 16 خرداد 1395 ساعت 13:14 | 53.8K بازدید | 1 دیدگاه

در نقل و انتقالات چراغ خاموش پیش می رویم

عباسی: 5 ساله قهرمان لیگ برتر می‌شویم

مدیرعامل مشهدی ها می گوید برنامه 5 ساله ای برای این تیم تدوین کرده اند تا بتوانند در نهایت به عنوان قهرمانی فوتبال ایران برسند.

عباسی:  5 ساله قهرمان لیگ برتر می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، علی عباسی در رابطه با اوضاع کنونی تیم مشهد (سیاه جامگان) پیش از فصل شانزدهم گفت: خدا را شکر برنامه های تیم به خوبی پیش می رود، به هرحال توانستیم با جلب رضایت آقای کاظمی ایشان را در تیم نگه داریم و این برای ما بسیار مهم بود، پس از آن هم مذاکره با بازیکنان مورد نظرمان را آغاز کردیم تا بتوانیم حضور پرقدرت در لیگ شانزدهم داشته باشیم.


او ادامه داد: فردا هم جلسه ای با آقای کاظمی خواهیم داشت تا همه امور مربوط به تیم را با هماهنگی کامل پیش ببریم، ایشان در جذب بازیکنان تیم اختیار تام دارند، البته در حال حاضر و برای دوری از هرگونه حاشیه ای از نام بردن بازیکنانی که با آنها در حال مذاکره هستیم خودداری می کنیم و این بار تمایل داریم کاملا چراغ خاموش پیش برویم و تا ثبت قرارداد بازیکنان مورد نظرمان خبری از آنها بیرون ندهیم.


مدیرعامل مشهدی ها در رابطه با حفظ بازیکنان این تیم می گوید: طبیعی است که تعدادی از بازیکنان موثرمان را باید حفظ کنیم و همه تلاش مان را هم می کنیم تا این اتفاق بیفتد، البته همانطور که گفتم به دور از حاشیه و تبلیغات.


وی در رابطه با مشکلات مالی این تیم گفت: ما همه تلاش مان را می کنیم تا با کمک از مسئولان محترم مشکلات مان را تا حد زیادی حل کنیم. البته سال گذشته تمام تیم های لیگ برتری مشکلاتی داشتند و حتی دیدیم که بعضی از تیم های صنعتی و متمول هم دچار مشکلات مالی شده بود بنابراین یک مشکل فراگیر بود. اما امسال مطمئن باشید با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم مسائل فصل قبل را نخواهیم داشت.


عباسی در پایان گفت: در میان استان های حاضر در لیگ برتر، تنها استانی که افتخار قهرمانی نداشته است همین استان خراسان است و این برای شهر مشهد اصلا خوب نیست، ما بعد از تدوین چارت سازمانی مان به سراغ برنامه ای 5 ساله و برای اولین بار باید بگویم که با این برنامه می خواهیم خود را به صورت دراز مدت به عنوان یکی از قدرت های اصلی فوتبال ایران معرفی کنیم و در پایان سال پنجم نیز قهرمانی لیگ برتر را از آن خودمان کنیم.

دیدگاه‌ها