کد خبر : 1331194 | 16 خرداد 1395 ساعت 15:23 | 11.8K بازدید | 3 دیدگاه

رمضانی: پیگیر تبانی در لیگ دسته اول هستیم

مدیرعامل باشگاه پاس گفت: از نظر من بدون شک در دیدار تیم‌های فولاد یزد و ایران جوان تبانی رخ داده است.

رمضانی: پیگیر تبانی در لیگ دسته اول هستیم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، عبدالحمید رمضانی در خصوص شرایط تیم فوتبال پاس اظهار داشت: ما در حال حاضر منتظر رای کمیته اخلاق و صیانت در خصوص شکایتمان در مورد تبانی در دیدار تیم‌های فولاد یزد و ایران جوان هستیم. شدیداً به این بازی معترض هستیم و از نظر من بدون شک این اتفاق رخ داده است. ما مدارک و مستندات خود را به فدراسیون فوتبال هم ارسال کردیم و منتظر رای آن‌ها هستیم.

 

 

وی ادامه داد: امیدوارم مسئولان هر چه زودتر رای خود را در خصوص این دیدار صادر کنند چرا که اگر دیر شود ممکن است پیامدهای بدی را در پی داشته باشد. من هم تمام هم و غم خود را بر این موضوع می‌گذارم تا این مسئله را اثبات کنم یا مسئولان مرا در مورد این موضوع قانع کنند.

 

 

مدیرعامل باشگاه پاس در مورد وضعیت این تیم و اینکه آیا در صورت حضور تیم در لیگ دسته دوم مسئولان قصد تیم داری دارند یا خیر تاکید کرد: مگر می‌شود پاس نباشد؟! به هر حال پاس در لیگ حاضر می‌شود اما باید با استانداری جلسه‌ای بگذاریم تا سیاست‌های کلی برای حضور در لیگ مشخص شود. معتقدم که هم اکنون دیر شده و باید هر چه زودتر این جلسات برگزار شود. ما هم در این زمینه درخواست داده‌ایم تا با برگزاری جلسه تکلیف تیم روشن شود.

 

 

رمضانی یادآور شد: تلاش ما این است که با قدرت در لیگ حاضر شویم و بار دیگر پاس را به دوران اوج خود بازگردانیم به همین دلیل نیاز داریم که هرچه زودتر تکلیف تیم روشن شود تا بتوانیم تمرینات را زودتر آغاز کنیم و بازیکنان برای حضور در لیگ آماده شوند.

دیدگاه‌ها