کد خبر : 1331226 | 16 خرداد 1395 ساعت 18:35 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی جامائیکا - ونزوئلا

در اولین بازی گروه C رقابت های کوپا آمه ریکا ونزوئلا و جامائیکا به مصاف هم می روند.

پیش بازی جامائیکا - ونزوئلا

به گزارش "ورزش سه"، ونزوئلا و جامائیکا برای مطرح کردن خودشان به عنوان یکی از امیدهای صعود از این گروه، در نخستین دیدار مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

 

جامائیکا

عملکرد زردپوشان منطقه کونکاکاف در دیدارهای اخیر سینوسی بوده است. آن ها در 5 دیدار اخیر خود ثبات چندانی نداشته اند و می دانند بدون این پارامتر کار سختی برای صعود از گروه C رقابت ها خواهند داشت. با این حال آن ها در آخرین دیدار خود موفق شده اند که شیلی را 2-1 شکست دهند تا نشان دهند تیم دست و پا بسته ای محسوب نمی شوند. دیدار مقابل ونزوئلا روی کاغذ برای تیم از کونکاکاف ساده ترین دیدار گروه است به همین علت کسب هر 3 امتیاز در همین گام اول می تواند معادلات گروه را به سود آن ها تغییر دهد. جامائیکا در 2 بازی اخیرش مقابل حریف آمریکای جنوبی اش یک برد و یک شکست کسب کرده است.

 

ونزوئلا

قرمز زرد پوشان اهل آمریکای جنوبی اوضاع خوبی ندارند. آن ها در 5 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده اند و در 2 دیدار نیز شکست خورده اند. ونزوئلا در دوره قبلی رقابت ها کوپا موفق شد شروع استثنایی با پیروزی مقابل کلمبیا داشته باشد و این بار نیز امیدوار است بتواند با پیروزی کار خود را آغاز کند. آن ها سال پیش در گروه کلمبیا، برزیل و پرو، پس از پیروزی در بازی اول در هر 2 دیدار بعدی خود شکست خوردند تا در همان دور گروهی حذف شوند. امسال اما آن ها در گروه متعادل تری قرار گرفته اند و امیدوار هستند سرانجام از گروه خود صعود کنند.

دیدگاه‌ها