کد خبر : 1331262 | 16 خرداد 1395 ساعت 22:06 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

اولویت اولمان بازیکنان بومی هستند

مرزبان:مازندران در لیگ‌برتر نماینده خواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا تیمی در خور شأن فوتبال مازندران راهی مسابقات کنیم.

مرزبان:مازندران در لیگ‌برتر نماینده خواهد داشت

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا مرزبان در گفتگو با خبرنگار ورزش سه اظهار داشت: به غیر 5 بازیکن فصل گذشته که با آنها تمدید قرارداد کردیم شرایط را در این دیدیم که به دنبال تشکیلات جدید برای فصل آتی لیگ دسته اول باشیم و بازیکنان جدید به تیم اضافه کنیم.

مرزبان در ادامه افزود: برای جذب بازیکن، الویت اول را برای بازیکنان بابلی، الویت دوم را برای بازیکنان مازندرانی، اولیت سوم را برای بازیکنان خطه شمال و سپس برای بازیکنان سایر استان ها در نظر گرفتیم.

وی با بیان اینکه خونه به خونه در فصل گذشته به هیچ عنوان یک تیم بازنده نبود، گفت: تیمی که اولین تجربه اش در لیگ بود و با کسب رتبه ششم رقابت ها حتی تا هفته های پایانی مدعی صعود به لیگ برتر بود، یعنی بد عمل نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: با تمام قدرت در جام حذفی ایران شرکت خواهیم کرد. چون مردم شریف بابل لیاقت این را دارند که در تمام مسابقات رسمی سازمان لیگ ایران شرکت کنند.

سرمربی خونه به خونه، برادران حسن زاده را یک نعمت برای فوتبال مازندران و کشور برشمرد و گفت: آنها روند خوبی را با این تیم طی کردند و با وجود آنها، اکنون بابل نیز به مانند شهرهای پرهوادار کشور خود را به عنوان یک شهر فوتبال خیز و صاحب فوتبال معرفی کرده است.

علیرضا مرزبان در خصوص نحوه جذب بازیکنان تیمش نیز گفت: طبق سیاستی که در پیش گرفتیم، تماس با بازیکنان مازندرانی دائم برقرار است و تلاش خود را می کنیم تا ترغیب شوند برای تیم شهر خود توپ بزنند ولی متاسفانه برخی از آنها با ارائه رقم های عجیب برای لیگ یک کشور دست ما را بستند. جا دارد از بازیکنان مازندرانی که با توافق با باشگاه شخصیت بالا و تعصب شان به فوتبال مازندران را نشان دادند تشکر کنم.

مرزبان از آغاز تمرینات تیم خونه به خونه از اول تیرماه خبر داد و اضافه کرد: بعد از چند روز تمرین در بابل، اردوی یک هفته ای در کیش برگزار خواهیم کرد و سپس در شهر بابل میزبان  تورنمنت چهارجانبه یادواره شهدای مدافعان حرم استان مازندران با حضور تیم های مطرح کشور خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به توجهش به تیم های پایه خونه به خونه نیز گفت: ان شاالله 10 بازیکن خوب از تیم های امید و  جوانان و باشگاه را از اولین روز تمرینات و اردوی کیش در کنار تیم اصلی خود خواهیم داشت و امید زیادی داریم بعضی از این بازیکنان که نبوغ خاصی دارند به تیم اول راه یابند.

علیرضا مرزبان با اشاره به جذب دستیار خارجی برای تیم، اظهار داشت: این مربی سابقه حضور در تیم ملی آلمان و مربیگری در بوندس لیگا را دارد. همچنین یک استعدادیاب که  تمام تیم های مازندرانی را زیر نظر بگیرند نیز جذب خواهیم کرد.

سرمربی تیم خونه به خونه مازندران در پایان گفت: هواداران این تیم و مردم فوتبال دوست مازندران مطمئن باشند تیمی را وارد مسابقات خواهیم کرد که با تمام وجود برای صعود به لیگ برتر بجنگد و امیدوارم به مانند فصل گذشته شاهد حمایت همه جانبه از این تیم باشیم

دیدگاه‌ها