کد خبر : 1331264 | 16 خرداد 1395 ساعت 22:16 | 102.9K بازدید | 0 دیدگاه

جت‌های ایرانی در خدمت کی‌روش(عکس)

دو بازیکن جوان و سرعتی تیم ملی با تلاش در تمرینات سعی در جلب توجه بیشتر نزد کارلوس کی‌روش دارند.

به گزارش "ورزش سه"، میلاد محمدی که با درخشش در راه‌آهن لژیونر شد و به تیم ترک گروژنی روسیه رفت سعی کرده پای ثابت بازیکنان دعوت شده به تیم ملی در اردوهای اخیر باشد و با سخت تمرین کردن خود را به کی‌روش القا کند.

محمدی که دوباره به تیم ملی دعوت شده در بازی تدارکاتی اخیر برابر مقدونیه از دقیقه 46 وارد میدان شد و به احسان حاج‌صفی را یک خط جلو برد تا خودش مدافع چپ باشد. او که بیشتر با سرعت بالایش شناخته می‌شود در یک موقعیت سعی داشت با نفوذ سریعی از سمت راست زمین مقدونیه داشت گلزنی کند ولی ضربه بی‌دقت او از کنار دروازه به اوت رفت اما حالا محمدی امیدوار است دوباره در تمرینات خودی نشان دهد و به ترکیب تیم ملی برگردد.

مهدی ترابی دیگر بازیکن سریع تیم ملی نیز که به عنوان وینگرهای راست و چپ بازی می‌کند با سرعت، دریبل و هوش بالای خود همواره جزء فهرست دعوت شده‌های کی‌روش بوده و سرمربی پرتغالی تیم ملی علاقه زیادی به او دارد ولی این هافبک 21 ساله در بازی اخیر ایران مقابل مقدونیه جزء 11 مرد ابتدایی نبود و از دقیقه 64 جایگزین داریوش شجاعیان شد ولی ترابی امیدوار است و در تمرینات تلاش می‌کند دوباره جایگاه ثابت خود در ترکیب تیم ملی را به دست آورد و برای بازی روز سه‌شنبه برابر قرقیزستان از ابتدا در زمین باشد.

 

1117580

 

1117581

دیدگاه‌ها