کد خبر : 1331329 | 17 خرداد 1395 ساعت 10:37 | 142.6K بازدید | 14 دیدگاه

عابربانک دست به کار شد؛

امیری و پورعلی‌گنجی هدیه هدایتی به سرخ‌ها؟

حسین هدایتی که که در پایان فصل گذشته و در مراسم این باشگاه در گفتگو با برانکو ایوانکوویچ ادعا کرده بود 4 بازیکن ستاره به این تیم هدیه خواهد داد، بعد از مدت‌ها سکوت دست به کار شده است.

امیری و پورعلی‌گنجی هدیه هدایتی به سرخ‌ها؟

به گزارش "ورزش سه"، مرد متمول فوتبال ایران که در نیم فصل دوم در کنار علی اکبر طاهری به عنوان یک هوادار حضور یافت و البته منابع مالی خوبی نیز در اختیار این تیم و ... قرار داد، در پایان فصل پانزدهم فوتبال ایران در مراسم این باشگاه به برانکو قول تامین مالی برای خرید 4 ستاره داد. او البته در مقطع اول خریدهای پرسپولیس حضوری فعال نداشت و این مساله باعث نگرانی هواداران این تیم نیز شد. با توجه به اینکه بخش اعظمی از منابع مالی باشگاه در فصل گذشته اختصاص به پرداخت به طلبکاران از این باشگاه و دوری از کسر امتیاز و مشکلات احتمالی شده بود، این تیم برای خریدهای بعدی خود با مشکلاتی مواجه شد. در این رابطه گفته می شود حسین هدایتی بار دیگر دست به کار شده و قرار است هزینه خرید دو بازیکن این تیم را برعهده گیرد.


در این رابطه علیرغم اینکه گفته می شود هدایتی برای این ولخرجی های خود خواهان صندلی در این تیم شده، با توجه به اینکه وزارت ورزش تصمیمی برای تغییرات در هیات مدیره ندارد، او نیز در این شرایط چنین خواسته ای را اعلام نکرده است. هر چند بدش هم نمی آید بار دیگر با حضور در جمع هیات مدیره یکی از تصمیم گیران سرخ ها باشد.


پرسپولیسی ها که اکنون بیش از هر چیزی به جذب سید جلال حسینی امیدوار شده اند و قرارهای اولیه را با این مدافع ملی پوش گذاشته اند، در گام بعدی به دنبال جذب ستاره جوان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان هستند؛ مرتضی پورعلی گنجی که بعد از حضور در تیان جین راهی لیگ قطر شد و در السد همبازی ژاوی شده، این روزها به در خروجی این باشگاه نزدیک شده تا باشگاه پرسپولیس به عنوان مشتری جدی اش خواهان جذب این بازیکن و سپردن دژ دفاعی اش به زوج سیدجلال و پورعلی گنجی باشد.


در این راه البته آنها چشم به حسین هدایتی دوخته اند تا با عملی کردن وعده اش شرایط این تیم را برای فصل آینده و حضور درخشان در لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند. گزینه بعدی شان هم وحید امیری است که به نظر می رسد از حضور در لیگ خارج از ایران پشیمان شده و از بین سرخابی ها به دنبال بهترین گزینه است. بهترین گزینه هم برای بازیکن ملی پوش در شرایط فعلی، تیمی است که خواسته مالی اش را برآورده کند. در این شرایط بار دیگر حسین هدایتی باید به وعده اش عمل کند و دومین ستاره از قولی که داده را برای سرخپوشان به دام بیندازد.


با این وجود باید دید برانکو و طاهری می توانند به وعده حسین هدایتی تکیه کنند و امیدوار باشند او هزینه جذب امیری و پورعلی گنجی را پرداخت کند تا در کنار سیدجلال حسینی آنها نقل و انتقالات را بر پایه خواسته های خود به پایان برسانند یا خیر.

دیدگاه‌ها