کد خبر : 1331356 | 17 خرداد 1395 ساعت 11:39 | 28.1K بازدید | 1 دیدگاه

نگاهی به نتایج رقبای ایران در فیفادی

ازخط‌ونشان‌کشیدن‌کره‌تابیدارشدن‌اژدهای‌سرخ

تمام رقبای ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه از فرصت انجام بازی های تدارکاتی در روزهای فیفا نهایت استفاده را بردند و بازی های جالب توجهی را برگزار کردند از جمله کره ای ها به عنوان رقیب اصلی ایران.

ازخط‌ونشان‌کشیدن‌کره‌تابیدارشدن‌اژدهای‌سرخ

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که ماراتن دشوار مقدماتی جام جهانی برای ایران از اوایل شهریورماه در مصاف با قطر آغاز می شود هر پنج حریف ملی پوشان در گروه A در بازی های فیفادی مقابل رقبای تدارکاتی خود به میدان رفته و نتایج جالب توجهی را خلق کردند از جمله کره جنوبی که توانست با شکست دادن جمهوری چک یکی از تیم های خوب حاضر در یورو2016 بار دیگر قدرتش را به رخ بکشد.


 در زیر نگاهی می اندازیم به نتایج بازی های رقبای ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه.


کره جنوبی؛از شکست برابر اسپانیا تا برد جمهوری چک


شاگردان اولی اشتیلیکه در اردوی اروپایی خود در اتریش دو بازی نسبتا سنگین برگزار کردند. اولین بازی برابر اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی یورو که در این مصاف کره ای ها با 6 گل شکست خوردند تا یکی از سنگین ترین باخت های خود را تجربه کنند. اما در دومین بازی کره ای ها با تیمی آماده تر به مصاف جمهوری چک رفته و موفق شدند این تیم خوب حاضر در یورو را با وجود تمام ستاره هایش با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارند تا برای رقبای خود از جمله ایران خط و نشان بکشند.


چین؛ اژدهای سرخ بیدار شد


چینی ها در خانه خود به مصاف ترینیداد و توباگو رفتند و در روزی که طرفداران زیادی را به ورزشگاه کشانده بودند با نتیجه 4-2 از سد حریف خود ترینیداد و توباگو گذشتند تا نشان دهند در حال بیدارشدن از خواب زمستانی هستند.


قطر؛شکست برابر آلبانی


اولین حریف ایران در مقدماتی جام جهانی در اردوی چند روزه خود در اتریش به مصاف آلبانی رفت و با نتیجه 3-1 به این تیم درجه دو اروپایی باخت. آلبانی که برای اولین بار حضور در یورو را تجربه خواهد کرد در این بازی بیشتر از بازیکنان ذخیره خود سود برد اما با این حال به راحتی توانست شاگردان دانیل کارنو اروگوئه ای را از پیش رو بردارد.


سوریه؛ توقف برابر تایلند


حریف جنگ زده ایران در گروه A مسابقات در تورنمنت چهارجانبه بانکوک در مقابل تایلند میزبان مسابقات به تساوی 2-2 رسید گرچه حقش بود این بازی را با برد پشت سر بگذارد. سوری ها نشان دادند تیمی چغر محسوب می شوند که شکست دادن آنها کار آسانی نیست.


ازبکستان؛ مصاف با کانادا


ازبک ها دیگر حریف سرسخت ایران در گروه مقدماتی عصر فردا در اولین دیدار تدارکاتی خود مقابل کانادا صف آرایی خواهند کرد که این بازی می تواند فرصت خوبی برای کادر فنی تیم ملی باشد تا به ارزیابی آنها بپردازند.

دیدگاه‌ها