کد خبر : 1331368 | 17 خرداد 1395 ساعت 12:06 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

زولا: تاریخ مصرف بازیکنان حرفه‌ای ما تمام شد

سرمربی ایتالیایی العربی قطر می گوید از میان بازیکنانی که در نیم فصل جذب این تیم شدند تنها پائولینیو به کار العربی آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، جیان فرانکو زولا در گفتگویی در رابطه با آخرین اوضاع تیم العربی می گوید: در فصل پیش رو باید در زمینه جذب بازیکنان بسیار حرفه ای عمل کنیم، اکنون تاریخ مصرف بازیکنان حرفه ای ما تمام شده است و از میان افرادی که در نیم فصل جذب کرده ایم تنها پائولینیو توانسته است نظر ما را برآورده کند.

 

1117641


او ادامه داد: فصل گذشته ما انتظار داشتیم در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیریم که این اتفاق نیفتاد و در رده هشتم ایستادیم. از نظر بازیکنان بدشانسی هایی آوردیم، بازیکن کارآمدی مانند اشکان دژاگه خیلی از بازی های فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد. پائولینیو، اشکان و خلفان بیشترین گل ها را برای ما به ثمر رساندند اما ما نتوانستیم از بازیکن های مان بیشترین استفاده را بکنیم.


زولا در پایان گفت: از هواداران العربی می خواهیم صبر کنند و به ما فرصت دهند، ما همه تلاش مان را می کنیم تا بازیکن های بهتری را برای تیم مان جذب کنیم و با استفاده از آنها بتوانیم به رده های بالای جدول برسیم.

دیدگاه‌ها