کد خبر : 1331419 | 17 خرداد 1395 ساعت 14:14 | 454.4K بازدید | 23 دیدگاه

استقلالی شدن امیری به شرط پیش پرداخت

منصوریان برای ستاره نفت وارد عمل شد

از حدود 3 ساعت پیش وحید امیری و موضوع پیوستن احتمالی اش به استقلال تبدیل به خبر اول رسانه های ورزشی شده است.

منصوریان برای ستاره نفت وارد عمل شد

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره سابق تیم فوتبال نفت که یکی از مهره های اصلی نقل و انتقالات این فصل محسوب می شود، مورد توجه هر دو تیم استقلال و پرسپولیس قرار دارد و گفته شده به بهترین پیشنهاد از بین او دو باشگاه پاسخ مثبت خواهد داد اما با توجه به جمیع جهات ظاهرا عزم استقلال برای جذب امیری جزم تر از پرسپولیس است.


امروز نصرالله عبداللهی مشاور ویژه مدیرعامل، خبر استقلالی شدن امیری را به رسانه ها داد. نصرالله عبداللهی در این باره به خبرنگار ما گفت: وحید امیری چند بار با باشگاه استقلال مذاکره کرده است و به توافقاتی هم دست پیدا کرده است. فقط مانده صحبت نهایی در مورد رقم قرارداد البته ما منتظر هستیم که پول به باشگاه برسد تا بتوانیم این انتقال را انجام دهیم. من بسیار امیدوارم که وحید امیری فصل بعد پیراهن استقلال را برتن کند.


البته عبداللهی این مشکل را دارد که در معادلات استقلال چهره صددرصد تاثیرگذاری نیست و اگرچه در جلسه وزارت ورزش در دفتر افشارزاده حضور داشته اما نظر او به عنوان خبر قطعی تلقی نمی شود. از نزدیکان باشگاه استقلال خبر می رسد که امیری حضورش در استقلال را منوط به دریافت پیش پرداخت کرده است، البته این شرطی است معقول از سوی این بازیکن چراکه وی در سال های حضور در فوتبال با وجود پیشرفت ناگهانی در دو سال گذشته کمترین برداشت مالی را به نسبت همتایان خود داشته است.


امروز بعدازظهر هم علیرضا منصوریان برای سرکشی و گفتگوی مستقیم با امیری به اردوی تیم ملی رفت تا شاگرد خود در نفت را در رودربایستی قرار بدهد. او که خوش و بش ویژه ای با امیری داشت امیدوار است این ستاره چهارمین خرید آبی پوشان باشد. خریدی که بدون شک یکی از برگ های برنده منصوریان در فصل جاری خواهد بود.

دیدگاه‌ها