کد خبر : 1331449 | 17 خرداد 1395 ساعت 15:59 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

آذری از اصفهان دور می‌شود؟

ذوب آهن در انتظار تعیین تکلیف مدیرعامل

پس از قهرمانی ذوبی ها در جام حذفی، هنوز این تیم از وضعیت مدیریتی پایداری برخوردار نیست و جلسه روز آینده هیات مدیره این تیم می تواند تکلیف مدیرعامل این تیم را تعیین کند.

ذوب آهن در انتظار تعیین تکلیف مدیرعامل

به گزارش "ورزش سه"، هیات مدیره ذوب آهنی ها فردا تشکیل جلسه خواهد داد تا تکلیف مدیرعامل این تیم را مشخص کند. ذوبی ها یکی از تیم هایی هستند که تقریبا اوضاع مشخصی در کادر بازیکنان خود دارند، اغلب بازیکنان این تیم با باشگاه خود قرارداد دارند و تنها یکی دو بازیکن در خطر جدایی از اصفهان قرار دارند و همین موضوع کافیست تا بدانیم آنها شاکله اصلی خود را برای فصل بعد حفظ کرده اند.


اما پس از برگزاری دیدار فینال جام حذفی و قهرمانی ذوبی ها، این تیم وضعیت مشخصی از نظر مدیریتی و کادرفنی نداشته است، در حالی احتمال تغییر مدیرعامل این تیم می رود که وضعیت یحیی گل محمدی و کادرفنی ذوبی ها مشخص نبوده است و به همین دلیل هیات مدیره این تیم فردا تشکیل جلسه خواهد داد تا در این باره تصمیم گیری کند.


البته آذری که هنوز نتوانسته با مدیران کارخانه ذوب آهن به تفاهم کاری کامل دست پیدا کند ممکن است در صورت عدم توافق و جدایی از جمع ذوبی ها، مسیر خود را به سوی پایتخت تغییر دهد و کار خود را با یکی از تیم های تهرانی(که پیش از این مذاکره داشته است) ادامه دهد.

دیدگاه‌ها