کد خبر : 1331464 | 17 خرداد 1395 ساعت 12:30 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ربیعی با قدرت به کار خود ادامه می دهد

پایان شایعات در بادران تهران

مالک باشگاه بادران تهران می گوید با توجه به شناختی که از آقای محمد ربیعی وجود دارد، وی را به عنوان سرمربی معرفی کرده و قرارداد منعقد شده است.

پایان شایعات در بادران تهران

به گزارش "ورزش سه"، پس از شایعات مربوط به انتخاب سرمربی جدید بادران تهران، این تیم با مربی سابق خود، محمد ربیعی به توافق رسید تا فصل آینده نیز با این تیم در رقابت های لیگ یک حضور داشته باشد. آنها که قصد دارند فصل آینده را با قدرت در لیگ یک حضور پیدا کنند در روزهای اخیر شایعات متفاوتی را حول تیم خود و در رابطه با تعیین سرمربی می دیدند.


مالک باشگاه بادران تهران در تایید این خبرگفت: باشگاه بادران  برای انتخاب سرمربی خود بررسی های لازم را انجام داده است و با توجه به شناختی که از آقای محمد ربیعی وجود دارد ، ایشان را به عنوان سرمربی معرفی و قرارداد منعقد شده است.


دکتر قربانی که تیمش را برای فصل آینده در لیگ یک خواهد دید ادامه می دهد: علی رغم معرفی این مربی که مدتی قبل صورت گرفته است، متاسفانه هر روز شاهد این موضوع هستیم که یک مربی جدید از سوی سایت های خبری به عنوان سرمربی بادران معرفی می شود که شدیدا این موضوع را تکذیب میکنم و با قدرت اعلام می نمایم که ربیعی انتخاب شده و‌کار خود را از فردا آغاز خواهد کرد.


وی در رابطه با یارگیری این تیم برای فصل آینده نیز گفت: باشگاه بادران از فردا در باشکاه کارگران استارت خود را بر ای تست گیری زیر نظر آقای ربیعی آغاز خواهد کرد و امیدوارم رسانه ها دیگر به شایعه حضور دیگر مربیان در بادران‌ خاتمه دهند.

دیدگاه‌ها