کد خبر : 1331500 | 17 خرداد 1395 ساعت 18:56 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

باید با تیم های آفریقایی و آمریکایی بازی کنیم

شجاعی: کی روش تنها یک بازی را لغو کرد

هافبک باتجربه تیم ملی ایران می گوید تیم ملی مشکلاتی دارد که باید تا قبل از بازی های جام جهانی حل شود.

شجاعی: کی روش تنها یک بازی را لغو کرد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در رابطه با اوضاع اخیر تیم ملی و بازی در برابر قرقیزستان گفت: در حال حاضر وضعیت خوبی داریم و برای بازی برابر قرقیزستان وضعیت خوبی داریم همانطور که در دیدار برابر مقدونیه نیز وضعیت خوبی داشتیم و توانستیم نتیجه خوبی هم بگیریم.


او در این باره ادامه داد: البته ما باید با حریفان بیشتری بازی کنیم، تیم هایی از آفریقا و آمریکای جنوبی می توانند حریفان برای ما باشند، مانند تیم های قطر و کره جنوبی و ... که با تیم های بزرگ بازی می کنند. کره جنوبی در برابر اسپانیا بازی می کند و طبیعی است که بازیکنانش محک می خورند و تجربه خوبی به دست می آورند.


بازیکن باتجربه تیم ملی ادامه می دهد: کادرفنی تنها یک بازی را به دلیل اینکه نفرات اصلی خود را در اختیار نداشت لغو کرد، کادرفنی حق دارد برای بازی های بزرگ نفرات اصلی خود را در اختیار داشته باشد.
شجاعی درباره مشکلات تیم ملی نیز گفت: در سطحی که ما از تیم ملی توقع داریم باید مشکلاتش را هم حل کنیم، این مشکلات باید تا قبل از جام جهانی حل شود، این تیم بازیکنان خوبی دارد و طبیعتا باید امکانات خوبی هم داشته باشد.

دیدگاه‌ها