کد خبر : 1331512 | 17 خرداد 1395 ساعت 19:27 | 173.7K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو، مسی و اینیستا ایرانی نیستند

کی روش: کشتی تیم ملی غرق شده

سرمربی تیم ملی ایران باز هم در گفتگوی تازه اش سختگیرانه و نه چندان امیدوارکننده درباره شرایط فوتبال و تیم ملی صحبت کرد و اوضاع تیم ملی را به یک کشتی در حال غرق تشبیه کرد.

کی روش: کشتی تیم ملی غرق شده

 

 

 

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی روش در گفتگوی امروز خود با رادیو ورزش درباره وضعیت تیم ملی گفت: کشتی تیم ملی در حال غرق شدن بود و داشت به کف دریا می رسید. ما کار سختی داریم که باز هم این کشتی را به حالت اول بازگردانیم. البته امیدوارم با آقای تاج و هیات رئیسه جدید این کار انجام شود اگرچه ما در حال از دست دادن زمان هستیم و باید قبل از مسابقات مقدماتی جام جهانی تصمیمات لازم اتخاذ بشود.

 

قدم جادویی وجود ندارد
وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا در تیم ملی بازیکنان جوان و جدید ظهور خواهند کرد چنین گفت: این تصور که بخواهیم کل تیم ملی را عوض کنیم اشتباه است. ما باید با همین بازیکنان ادامه بدهیم. باید به آنها فرصت بدهیم تا موفقیت ها تداوم پیدا کند. در فوتبال قدم جادویی وجود ندارد و شما نمی‌توانید معجزه خلق کنید.

 

فوتبال نفت نیست
کی روش سپس به نکته دیگری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در برهه ای هستیم که  دست آورد ها را ارائه بدهیم و وقتی برای خلق کردن نداریم. شاید در جاهای دیگر بعضی وقت ها سوراخی بکنند و میلیون ها لیتر نفت بیرون بیاید اما فوتبال اینگونه نیست. او که ظاهرا به مدیریت ورزش ایران کنایه می گفت: در فوتبال باید با برنامه ریزی و انضباط پیش رفت. این چیزی است که برنده و بازنده را متمایز می کند.

 

یک سال و نیم زمان را از دست دادیم
سرمربی تیم ملی که در گفتگوی خود تاکید داشت از شرایط تدارکاتی تیم ملی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی راضی نیست، در پاسخ به این سوال که آیا به دور دوم جام جهانی فکر می کند یا نه گفت: چه شرایطی باید ایجاد بشود تا تیم ملی به مرحله دوم صعود کند.من این مطلب را یکسال و نیم پیش صحبت کردم، متاسفانه در دوره قبل ما یک سال و نیم از دست دادیم. برای کارهای ساختی تجهیزات و امکانات را از دست دادیم. تنها امیدی داریم این است که در تک تک بازی هایمان، بازی بعد ببریم.

 

مسی و رونالدو ایرانی نیستند
سوال بعدی از کی روش درباره شکل و شیوه بازی تیم ملی بود که او باز هم با شیوه خود به این سوال پاسخ داد. او گفت: بازی فوتبال یک بازی آزادانه است و هرکسی می تواند نظر خودش را بگوید اما وقتی شما بازیکنانی مثل مسی، سوارز ، اینستا یا کریستیانو رونالدوو بیل را دارد حتما باید فوتبال متفاوت بازی کنید. اینها صحبت‌های منتقدینی است که فرق بین توپ فوتبال و چیزهای دیگر را نمی فهمند و حرف هایشان برای من مهم نیست.

 

بازی مقدونیه خوشحال‌کننده بود
پالبته این حرف ها به این معنا نیست که کی روش از تیم ملی راضی نباشد. او درباره بازی مقدونیه گفت: وقتی این همه موقعیت خلق می کنید و سه گل می زنید باید خوشحال باشید. من فکر می کنم ضربات آخر باید بیشتر کار کنیم و باید وقت های زیادی را صرف بکنیم تا تجربه بیشتری به دست بیاوریم.

 

حمله به منتقدین دروغگو
کارلوس کی روش که از منتقدان تیم ملی دل پری دارد در ادامه حرف هایش به آنها تاخت و گفت: مطمئنا رسانه ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند نمی خواهید فراموش بکنید پل بین ما  و هواداران رسانه ها هستند. رسانه نقش مهمی دارد که حقایق و واقعیات را منتقل بکند. بازیکنان ما بهترین عملکرد را دارند، حتی در زمانی که شرایط  بدی داشتند.  به نظر من رسانه باید عده بسیار کم منتقدین که دروغ یا تحریف می کنند تا ذهن هواداران را منحرف کنند، را شناسایی کنند. وقتی یک منتقد نادان می گوید تیم ملی از بازی با ایتالیا و یونان ، صحبت نادرستی بوده است، البته نقش اصلی رسانه این است بعضی انتقادها که انتقادهای مثبت، اشتباهات مارا متوجه بکنند.

 

فردا نوبت بازیکنان جوان است
آخرین جمله کی روش هم درباره بازی فردا مقابل قرقیزستان بود. سرمربی تیم ملی در این‌باره گفت: خیلی ممنون، فردا بازی متفاوتی را ارائه می دهیم، فردا فرصت به بازیکنان جوان خواهد رسید.

دیدگاه‌ها