کد خبر : 1331567 | 17 خرداد 1395 ساعت 23:43 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

شورله: ذخیره بودن یک فرصت است

مهاجم تیم ملی آلمان معتقد است این تیم در مقایسه با جام جهانی بهتر هم شده است.

شورله: ذخیره بودن یک فرصت است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه یواخیم لوو در لیست نهایی‌اش برای جام ملت‌های اروپا 2016 نام مارکو رویس از بروسیا دورتموند را خط زد، آندره شورله و جولیان دراکسلر امیدوارتر شدند که در خط حمله مانشافت راهی میادین شوند.

 

البته شورله در گفتگو با مجله "کیکر" با تاکید بر اینکه مشکلی نمی‌بیند اگر همچنان یک مهره ذخیره به حساب آورده شود، اظهار داشت:" بعضی از بازیکنان نمی‌پسندند که در یک بازی به عنوان یار ذخیره و تعویضی وارد زمین شوند. اما به اعتقاد من بازیکن ذخیره باید به این نقشش به عنوان یک فرصت نگاه کند.

 

1117808

 

 

مسلما من هم فکر می‌کنم حالا دیگر شرایط برای اینکه از اول بازی در ترکیب باشم فراهم است اما اگر سرمربی بیاید و برایم توضیح دهد: امروز ابتدا بیرون می‌مانی زیرا تو را به عنوان کسی که اواخر بازی حسابی نیرو به تیم تزریق می‌کند لازم دارم، به اعتقاد من این شرایط ابدا ناامیدکننده نیست. اتفاقا این یک فرصت است تا زمانیکه حریف کمی خسته شده، قدرتم را نشان دهم."


این بازیکن درمورد مقایسه تیم ملی آلمان قهرمان جام جهانی با تیم فعلی نیز گفت:" ما قوی‌تر از دو سال پیش هستیم زیرا عنوان قهرمانی جهان به خیلی از بازیکنان ما تجربه موفق بودن در بالاترین سطح را عرضه داشته است، مخصوصا در بازی‌های حذفی. تردیدی ندارم که این تجربه از مرحله یک‌هشتم پایانی یورو به بعد به کمک ما خواهد آمد."

دیدگاه‌ها