کد خبر : 1331601 | 18 خرداد 1395 ساعت 10:15 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتخابات فدراسیون کاراته به تعویق افتاد

با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کاراته که گفته می شد در آستانه برگزاری است به زمان دیگری موکول شد.

انتخابات فدراسیون کاراته به تعویق افتاد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، انتصاب طباطبایی سرپرست فعلی فدراسیون کاراته به عنوان مسئول مجموعه ورزشی آزادی احتمال برگزاری مجمع انتخاباتی را برای تعیین تکلیف مدیریت کاراته تا حد زیادی افزایش داد. 

حیدری که از سوی وزارت ورزش به عنوان دبیر مجمع فدراسیون کاراته انتخاب شده گفت: تلاش ما این بود که قبل از آغاز ماه مبارک رمضان مجمع انتخاباتی کاراته را برگزار کنیم که به دلیل نرسیدن تایید صلاحیت ها این امر محقق نشد. 

وی افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اینکه اعضای مجمع باید از شهرستانها به تهران بیایند، این مسئله کمی کار را دشوار می کند. به همین دلیل برگزاری مجمع به بعد از ماه مبارک موکول شد. 

با این وجود اهالی کاراته به این زودی ها نباید منتظر برگزاری مجمع انتخابات باشند. بعد از پایان ماه مبارک یعنی هفته سوم تیرماه نیز مسئولان ورزش کشور سرگرم تدارک حضور در بازیهای المپیک هستند و بعید است زمانی برای برگزاری مجمع کاراته داشته باشند. 

کاراته رقابتهای جهانی را در پیش دارد و تیم های رده سنی پایه هم باید برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده شوند. با المپیکی شدن این رشته، به نظر می رسید که مسئولان کاراته بیشتر نسبت به این رشته حساسیت نشان دهند.

دیدگاه‌ها