کد خبر : 1331671 | 18 خرداد 1395 ساعت 12:55 | 39.9K بازدید | 1 دیدگاه

سوتی بوفون درباره قهرمانی اینتر در CL

جیانلوئیجی بوفون، کاپیتان تیم ملی ایتالیا در مصاحبه اخیرش، سه گانه اینتر در سال 2010 را فراموش کرد و به اشتباه آخرین قهرمانی باشگاه‌های ایتالیایی در چمپیونزلیگ را سال 2007 خواند.

سوتی بوفون درباره قهرمانی اینتر در CL

به گزارش "ورزش سه"،‌ اینتر سال 2010 به رهبری ژوزه مورینیو موفق شد سه گانه را به دست آورد. آنها در چمپیونزلیگ و در فینال موفق شدند 2-0 بایرن مونیخ را شکست دهند و به آخرین تیم ایتالیایی تبدیل شوند که قهرمان اروپا شده است. با این حال، به نظر می‌رسد این قهرمانی در ذهن بوفون ثبت نشده و او آخرین قهرمانی ایتالیایی ها را برای سال 2007 می‌داند.


او گفت:" از وضعیت تیم‌های سری آ در چمپیونزلیگ به هیچ وجه راضی نیستیم. ما جایگاهمان را در این رقابت‌ها از دست داده ایم. تیم‌های ایتالیایی قهرمان اروپا نمی‌شوند. آخرین بار سال 2007 بود که میلان موفق شد با شکست دادن لیورپول قهرمان شود. ما سال گذشته می‌توانستیم قهرمان شویم. با این حال، این اتفاق‌ها می‌افتد. ما در دوره ی نزول قرار داریم و بار دیگر به اوج باز خواهیم گشت. کشور ما در بحران اقتصادی قرار دارد. باید کاری در این رابطه انجام داد. البته امیدم را از دست نداده ام و تیم‌های ایتالیایی به زودی به قله‌های رقابت‌های اروپایی خواهند رسید."

 

1117903


بوفون سپس درباره شرایط ایتالیا در یورو گفت:" در حال حاضر ما مدعی قهرمانی در یورو نیستیم. آلمان قهرمان جهانن است و تقریبا همان ترکیب برزیل را به همراه دارد. اسپانیا به دنبال هت تریک کردن در قهرمانی اروپاست که یک وجه تمایز با تمام تیم‌هاست. بلژیک در حال حاضر طبق رنکینگ فیفا بهترین تیم اروپاست و بازیکنان خیلی خوبی دارد. فرانسه در خانه بازی می‌کند. ما شاید بعد از این تیم‌ها مدعی باشیم. ولی بله ایتالیا در تورنومنت‌های بزرگ همیشه می‌درخشد."

دیدگاه‌ها