کد خبر : 1331679 | 18 خرداد 1395 ساعت 13:35 | 24.7K بازدید | 0 دیدگاه

کم تحرک های بازار نقل و انتقالات تابستانی

دست خالی نفتی‌ها و صنعتی‌ها

تیم های حاضر در لیگ برتر کم و بیش فعالیت خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کردند این در حالیست که برخی از تیم ها همچون تیم قهرمان لیگ هنوز نتوانستند خودی در بازار نشان دهند.

دست خالی نفتی‌ها و صنعتی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، تیم قهرمانی لیگ هنوز نتوانسته تحرک خاصی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد، این در حالیست که گسترشی ها گرد و خاک به پا کردند، سپاهانی ها چراغ خاموش حرکت می کنند و سرخابی های پایتخت نیز نبض بازار را در دست خود گرفته اند.


به بررسی تیم های کم تحرک بازار نقل و انتقالات با "ورزش سه"، همراه باشید:


استقلال خوزستان؛ در خیال حفظ قهرمانی با قیمت پایین


خوزستانی ها که سال گذشته با هزینه ای کمتر از 7 میلیارد توانستند به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کنند این بار نیز با همان فرمول پیش می روند و البته با دو هوک چپ و راست مواجه شدند و دو مهره اصلی خود را از دست دادند، آنها در حالی که توانستند حسین بازیاری و سلمان بحرانی را جذب کردند که موسی کولیبالی و فرناندو ده خسوس را از دست دادند، آنها که امسال باید در لیگ قهرمانان آسیا به میدان بروند هنوز تحرک خاصی در بازار نداشتند.


ذوب آهن؛ همه چیز روی هوا


ذوبی ها که یکی دیگر از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا هستند هنوز اوضاع مشخصی ندارند، آنها در حالی دوران پس از پایان لیگ را می گذرانند که هنوز تکلیف وضعیت مدیریتی این تیم و البته سرمربی آنها مشخص نیست، البته ذوب آهنی ها شاکله اصلی تیم خود را حفظ خواهند کرد چرا که با اغلب بازیکنان قرارداد دارند اما در صورت سرمربی ماندن یحیی گل محمدی این تیم احتمالا تغییراتی در بین بازیکنان خواهد داشت این در حالیست که ابتدا باید به انتظار تعیین تکلیف مدیریت این تیم بنشینیم. ذوبی ها فعلا احمد کامدار را از خود جدا شده می بینند اما صحبت از جدایی بازیکنانی مانند کاوه رضایی، احمد حسن زاده و قاسم حدادی فر نیز در میان است.


صبا؛ ستاره ها می روند


قمی نیز روز گذشته تکلیف خود را برای لیگ آینده فهمیدند، آنها که این روزها دو ستاره فصل قبل خود یعنی پیام صادقیان، فرشید کریمی، جلال الدین علی محمدی و فرید بهزادی کریمی(احتمالا) را جدا شده می بینند به دلیل مشخص نبودن وضعیت مربیان خود، روزها و البته ستاره های مهمی را ازدست دادند و باید دید در بازار چه خواهند کرد.


سایپا؛ تنها در فکر حفظ یک بازیکن


نانرنجی پوشان گویا تمام هم و غم خود را جمع کردند تا ستاره جوان خود یعنی مهدی ترابی را حفظ کنند، این تیم نیز که حالا حسین فرکی را روی نیمکت خود می بیند هنوز نتوانستند در بازار نقل و انتقالات خودی نشان دهد، البته صحبت هایی از چند ستاره به میان آمده است که با حسین فرکی راهی این تیم خواهند شد اما هنوز چیزی به طور رسمی اتفاق نیفتاده تا یکی از کم رونق ترین تیم های حاضر در بازار تنها مسعود ابراهیم زاده را از جمع خود جدا شده ببیند.


پدیده؛ روی خط بی انگیزه گی


مشهدی ها همانطور که در بازی های پایانی لیگ(به دلیل در منطقه خطر نبودن)بازی های خود را با بی انگیزگی سپری کردند در بازار نقل و انتقالات نیز  با همان فرمول پیش می روند، آنها تنها توانستند رضایت حسین زامهران را از تیم همشهری خود به دست بیاورند و غیر از آن به دست کاری نزدند، آنها فرامرزی را نیز از خود جدا شده می بینند و احتمالا احمد آل نعمه را نیز به همراه نداشته باشند. البته احتمالی که از این تیم زیاد است حضور متوسط و معمولی در بازار است چرا که تثبیت در لیگ برتر برای آنها مهمترین هدف است.


فولاد؛ سرما در گرمای جنوب


میلاد پاک پرور از تیم همشهری تنها خرید فولاد است، تیمی که دل خوش به بازگشت سربازهایی همچون سروش رفیعی است، فولادی ها که مشخص است تمایلی به بستن به تیمی برای به دست آوردن صدر بازار ندارند با وجود مشخص بودن سرمربی خود، هنوز نتواستند تحرک خاصی در جذب بازیکن داشته باشند و این موضوع کاملا سیاست های این تیم را برای فصل بعد نشان می دهد. وضعیت خرید بازیکن در جمع سرخ پوشان اهوازی فعلا سرد سرد است.


سیاه جامگان؛ تمام انرژی برای حفظ مربی


مشهدی بعد از ماندگاری دقیقه نودی در لیگ برتر تمام انرژی خود را روی حفظ سرمربی موفقشان گذاشتند و گویا پس از تمدید قرارداد کاظمی انرژی خود را تمام شده دیدند، آنها با وجود اینکه دو نفر از بهترین بازیکنان خود، یعنی حسین زامهران و علی رضا نقی زاده را از مجموعه تیم جدا شده دیدند هنوز نتوانستند در بازار نقل و انتقالات خودی نشان دهند. البته آنها بازیکنان تاثیرگذاری همچون علی عسگری هم دارند که با توجه به درخشش در نیم فصل دوم، در صورت سهل انگاری از دست خواهند داد.


پیکان؛ هندوانه دربسته لیگ شانزدهم

تیم دوباره لیگ برتری شده پیکان فعلا به بازیکنان فصل پیش خود اعتماد کرده و روی اسکلت تیم خود حساب باز کرده است، البته این تیم بعد از قرارداد با مجید جلالی حتما خیال جذب بازیکنان جدید نیز خواهد داشت اما تاکنون نتوانسته در بازیکن بزرگی را روانه پیکان شهر کند تا وضعیت این تیم در فصل نقل و انتقالات شبیه به هندوانه دربسته باشد.


صنعت نفت؛ مشکلات مربوط به نفتی ها


آبادانی ها نیز که با حضور در لیگ برتر موجی از خوشحالی را جنوب کشور ایجاد کرد، تاکنون توانسته با سرمربی خود به توافق برسد، نادر دست نشان و صنعت نفتی ها هنوز نتوانستند بازیکن بزرگی را به جنون ببرند و شاید اوضاع مدیریتی مربوط با تیم های نفتی در این قضیه دخیل باشد و بنابراین در مورد این تیم باید منتظر گذر زمان باشیم تا وضعیت مخارج این تیم مشخص شود.


نفت تهران؛ مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد


نفتی ها هم خود را ناموجود می بینند، آنها که تمایل دارند سهمیه خود را بفروشند هنوز اوضاع مشخصی ندارند و احتمالا بازیکنان این تیم نیز به عضویت تیم خریدار در می آیند، هنوز ابهامات بسیاری از این تیم و اوضاع آینده آن وجود دارد اما تا زمان رونمایی از خریدار جدید باید منتظر ماند، زمانی که ممکن است منتهی به از دست رفتن دوران پیش فصل شود. از بازیکنان فصل پیش این تیم تنها بیرانوند جدا شده اما با توجه به وضعیت مالی این تیم در فصل گذشته و عدم پرداخت ها، احتمال جدایی ستاره های دیگر این تیم نیز می رود.

دیدگاه‌ها