کد خبر : 1331753 | 18 خرداد 1395 ساعت 17:15 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

درس عبرت مدیران رئال از فصل گذشته

رئال مادرید در تابستان امسال نسبت به تابستان گذشته اردوی پیش فصل متفاوت تری را تجربه خواهد کرد.

درس عبرت مدیران رئال از فصل گذشته

به گزارش "ورزش سه"، 15 جولای، اولین دور تمرینات رئال برای فصل آینده زیر نظر زیدان و بازیکنانی که در کوپا آامریکا و یورو 2016 حضور نداشتند آغاز خواهد شد. رئالی ها سپس با اضافه شدن ملی پوشانشان، راهی اردوی ایلات متحده و انجام سه بازی در تورنمنت چمپیونزکاپ خواهند شد. چالش بعدی رئال پس از انجام این سه بازی نیز سوپرکاپ اروپا برابر سویا در تروندهایم نروژ است.

 

1116255

 

بدین ترتیب رئالی ها تا سوپرکاپ، 18892 کیلومتر را خواهند پیمود که نسبت به فصل گذشته رقم بسیار پایین تری است. کهکشانی ها تابستان گذشته ابتدا به اردوی استرالیا رفتند و سپس راهی چین شدند. پس از این دو اردو نیز یک سفر به آلمان و حضور در یک تورنمنت چهارجانبه در نظر گرفته شده بود.رئالی ها تا شروع فصل، مجموعا 44426 کیلومتر را پیموده بودند که این مساله انتقاد علنی ستارگان این تیم از جمله مودریچ، راموس و رونالدو را در پی داشت.

 

آنها ادعا کرده بودند که در پیش فصل، بیش از تمرین و بازی در حال مسافرت از قاره ای به قاره دیگر بودند. این مساله تاثیر منفی خود را در بازی های ابتدای فصل گذشته گذاشت و بدن رئالی ها خسته تر از حالت معمول نشان می داد. گویا مدیران رئال در تابستان امسال از اتفاقات تابستان گذشته عبرت گرفته و شاهد رئالی شاداب تر و آماده تر در فصل آتی خواهیم بود.

 

دیدگاه‌ها