کد خبر : 1331790 | 18 خرداد 1395 ساعت 19:30 | 25.9K بازدید | 0 دیدگاه

توافق باشگاه چلسی با پزشک سابق خود

در نهایت پرونده جنجالی پزشک سابق باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو با توافق طرفین به انتها رسید.

توافق باشگاه چلسی با پزشک سابق خود

به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز رسیدگی به پرونده جنجالی شکایت پزشک سابق باشگاه چلسی از این باشگاه و ژوزه مورینیو، سرمربی سابق این تیم، طرفین ماجرا به توافق با یکدیگر دست پیدا کردند تا این پرونده در نهایت بسته شود.

 

1117719

 

باشگاه چلسی با انتشار بیانیه ای نوشت:" باشگاه چلسی با تایید می کند که با دکتر اوا کارنیرو به توافق رسیده تا او شکایت خودش را علیه باشکاه و ژوزه مورینیو خاتمه دهد. باشگاه از اینکه اتفاقاتی رخ داد تا دکتر کارنیرو از مجموعه چلسی جدا شود، پشیمان است و از اینکه باعث ناراحتی او شده، عذرخواهی می کند. باشگاه تاکید می کند که حضور دکتر کارنیرو در زمین در بازی مقابل سوانسی نشان از تعهد کامل ایشان به قوانین و همچنین در نظر گرفتن سلامت بازیکن بوده است. دکتر کارنیرو عملکردی کاملا حرفه ای داشته و یکی از بهترین دکترها در عرصه ورزش محسوب می شود. ژوزه مورینیو نیز برای دکتر کارنیرو آروزی موفقیت در ادامه فعالیتش هایش دارد و از زحمات او طی دوران حضورش در چلسی متشکر است."

 

به این ترتیب پرونده جنجالی شکایت کارنیرو از باشگاه چلسی و ژوزه مورینیو بسته شد تا این سرمربی پرتغالی به خیالی آسوده به فعالیتش در منچستریونایتد بپردازد.

دیدگاه‌ها