کد خبر : 1331938 | 19 خرداد 1395 ساعت 12:08 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

طیبی: شش گل زدیم، شش گل نزدیم

محمد طیبی می گوید با تلاشی که از خود نشان خواهد داد می خواهد مسافر روسیه با تیم ملی در جام جهانی باشد.

طیبی: شش گل زدیم، شش گل نزدیم

محمد طیبی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره تجربه اولین بازی ملی گفت: تجربه فوق العاده ای بود و سالها در فکر این موضوع بودم. خداراشکر این فصل در استقلال خوزستان توانستیم نتیجه خوبی بگیریم و آقای کی روش به ما نگاه ویژه ای داشت و سرباز تیم ملی شدیم تا برای بالا رفتن  پرچم مقدس تلاش کنیم.

 

دفاع تیم ملی درباره بازی با قرقیزستان گفت: قرقیزستان حریفی نبود که بخواهد جلوی تیم ما قد علم کند، ما شش گل زدیم و فکر می کنیم شش گل نزدیم اما با این بازی ها تجربه و هماهنگی مان بیشتر می شود تا به هدفمان که صعود به جام جهانی برسیم.

 

مدافع استقلال خوزستان همچنین گفت: من انگیزه ام کم نشده است و می دانم با پشتکاری که دارم و تلاشی که می کنم می توانم مسافر جام جهانی شوم تا یک افتخار دیگر برای ایران به ارمغان بیاوریم.

 

بازیکن بهبهانی فوتبال ایران در ادامه گفت: وقتی به تیم ملی دعوت شدم، همشهریانم برایم جشن گرفتند و برایم پیام فرستادند، از همه آنها ممنونم و امیدوارم نماینده شایسته ای برای آنها و البته خوزستانی ها باشم.

 

طیبی در انتها درباره ماندنش در استقلال خوزستان گفت: من به این تیم دین داشتم، با وجود پیشنهاداتی که از تیم های دیگرداشتم، تصمیم گرفتم در تیمم بمانم، تیمی که آن را دوست دارم و می خواهیم امسال نماینده خوبی در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

دیدگاه‌ها