کد خبر : 1331944 | 19 خرداد 1395 ساعت 12:21 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

هنوز خبری از اصفهان نیامده است

نتیجه مبهم جلسه مهم ذوب‌آهن

شب گذشته جلسه هیات مدیره ذوب آهن برگزار شد، جلسه ای که تاکنون هیچ نتیجه ای از آن به بیرون درز پیدا نکرد.

نتیجه مبهم جلسه مهم ذوب‌آهن

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان جام حذفی ایران و یکی از نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا هنوز تکلیف وضعیت مدیریتی و کادرفنی خود را نمی داند، به همین دلیل شب گذشته جلسه ای در این باشگاه برگزار شد تا مهمترین تصمیمات سال آینده فوتبالی این تیم در آن گرفته شود.


علی رغم حساسیتی که در این جلسه و تصمیمات آن وجود داشت هنوز خبری از کم و کیف آن به بیرون درز پیدا نکرده است و این موضوع می تواند حاوی نکات مهمی باشد. شاید تصمیمات حاصل از این جلسه هنوز قابلیت اعلام عمومی ندارد و به همین دلیل اعضای هیات مدیره از اعلام هر خبری درباره امتناع می کنند.


مهمترین نکاتی که باید در این جلسه درباره آن تصمیم گیری می شد وضعیت مدیریتی سعید آذری برای فصل آینده در این تیم بود و البته تعیین تکلیف کادرفنی این تیم و اینکه یحیی گل محمدی با شرایطی که دارد فصل آینده را نیز روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا خیر. هم آذری و هم گل محمدی دوره حضور خود در این تیم را به پایان رساندند و این دوره باید در صورت توافق در جلسه شب گذشته تمدید می شد که گویا نتایج حاصله از آن هنوز خوشایند هواداران این تیم نبوده و یا احتمالا هنوز به برداشت مشترکی درباره ادامه حضور این دو مهره مهم فوتبال ایران در ذوب آهن نرسیده اند و شاید امروز این اتفاق بیفتد.


در جدیدترین اظهارنظر معاون فنی این باشگاه اعلام کرده است نتیجه جلسه را امروز اعلام خواهند کرد تا هواداران این تیم و فوتبالدوستان در جریان آخرین تغییر و تحولات و تصمیمات در این تیم قرار بگیرند.

دیدگاه‌ها