کد خبر : 1331973 | 19 خرداد 1395 ساعت 13:30 | 4.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی اکوادور - پرو

دو تیم اکوادور و پرو، صبح فردا در ورزشگاه دانشگاه فنیکس شهر گلندیل ایالات آریزونا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی اکوادور - پرو

به گزارش "ورزش سه"، پرو در دیدار اول خود مقابل هائیتی به برتری رسیده و به دنبال صعود از گروه است، هر چند که اکوادور نیز انگیزه های فراوانی دارد.


اکوادور


اکوادور شروع نسبتا خوبی در کوپا آمه‌ریکا داشت و توانست برزیل را با نتیجه 0-0 متوقف کند. با این حال آنها در فرم خوبی در بازی‌های اخیرشان قرار ندارند و در 5 بازی اخیر،‌2 شکست، 2 تساوی و 1 پیروزی کسب کرده اند. با این حال اکوادور از کاندیدهای صعود از این گروه به شمار می‌رفت و باید دید امروز می‌تواند با غلبه بر پرو، وضعیت خود را برای صعود از گروه بهبود ببخشد یا با شرایط سخت تری روبرو خواهد شد.


پرو


پرو در 5 بازی اخیر خود، 3 پیروزی، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده و در فرم نسبتا خوبی قرار دارد. آنها رقابت‌ها را با پیروزی مقابل هائیتی آغاز کردند و صدرنشین جدول گروهشان هستند. حال آنها در دیداری تعیین کننده، باید به مصاف اکوادور بروند و در صورت پیروزی،‌ صعود خود به دور بعد را مسجل خواهند کرد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای اکوادور، یک تساوی و یک پیروزی برای پرو به ثبت رسیده و باید دید این بازی بر خلاف روند پیروزی‌های اکوادور در تقابل‌های اخیر دو تیم پیش خواهد رفت یا پرو باز هم شکست خواهد خورد.

دیدگاه‌ها