کد خبر : 1331993 | 19 خرداد 1395 ساعت 15:37 | 72.6K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

رئال مادرید محکوم به انجام خرید کهکشانی

این تابستان می توانست برای رئال مادرید از منظر جذب بازیکنان جدید، تابستان آرامی باشد اما اوضاع به گونه ای در حال پیش رفتن است که مدیران این باشگاه به نوعی مجبور به انجام خرید هایی بیش از حالت معمول هستند.

رئال مادرید محکوم به انجام خرید کهکشانی

به گزارش "ورزش سه"، وقتی فصل برای تیمی مثل رئال مادرید با موفقیتی همچون قهرمانی در چمپیونزلیگ به اتمام می رسد، پیش بینی اینکه در تابستان این باشگاه دست به گردوخاک در بازار نقل و انتقالات بزند چندان معقولانه نیست اما محرومیت قریب الوقوع فیفا که گریبان رئال را خواهد گرفت، مدیریت این باشگاه را مجبور کرده که همین تابستان بیش از همیشه اقدام به جذب بازیکن جدید کند.

 

1118169

 

البته پرز، رئیس رئال، چندان با هزینه کردن بیگانه نیست چه سال 2009 و در بازگشتش به صندلی ریاست، 250 میلیون یورو صرف خرید بازیکنانی چون رونالدو، بنزما، کاکا و ژابی کرد. اوضاع در سال جاری البته کاملا متفاوت نسبت به سال 2009 است چراکه مجموعه فعلی رئال بسیار غنی تر و باکیفیت تر است و چندان نیازی هم به ترمیم خود حس نمی کند.

چند ماه پیش بود که فیفا اعلام کرد رئال مادرید و نیز اتلتیکو مادرید به دلیل تخلف در جذب بازیکنان زیر سن قانونی، از خرید بازیکن محروم شده اند. هر دو باشگاه به این حکم اعتراض کردند و کمی بعد فیفا تصمیم گرفت حکم محرومیت رئال و اتلتیکو را تا انجام تحقیقات کامل، به حالت تعلیق دریباورد.

رئالی ها امیدوارند در نهایت این حکم بصورت قطعی معلق شود اما در هر صورت همیشه این انتظار می رود که جریمه فیفا عملی شده و رئال از خرید بازیکن محروم شود. چنانچه این اتفاق بیفتد، رئالی ها در زمستان و تابستان 2017 قادر به خرید بازیکن نخواهند بود پس به ناچار همین تابستان را باید آخرین فرصت برای خرید بازیکن جدید متصور باشند.

 

1118168

 

کهکشانی ها در سه پست بال چپ، هافبک دفاعی و مهاجم نیاز به تقویت خود دارند اما به نظر می رسد که با محرومیت احتمالی فیفا، آنها باید پروژه جذب پل پوگبا از یوونتوس را نیز سرعت ببخشند با وجود اینکه شاید در حال حاضر با خامس در خط میانی، نیاز چندانی هم به این ستاره فرانسوی حس نشود.

بارسلونا تابستان 2014 شرایط مشابه رئال داشت و می دانست که به زودی به دلیل محرومیت فیفا قادر به خرید بازیکن جدید نخواهد بود. آبی اناری ها در آن مقطع 7 بازیکن به خدمت گرفتند از جمله سوارز که همین مساله باعث شد در سال 2015 که قادر به خرید بازیکن نبودند، مشکل چندانی حس نکرده و حتی در فصل 2014-2015 فاتح سه گانه نیز شوند. حال باید دید مدیران رئال نیز سیاستی مشابه سیاست بارسایی ها در سال 2014 را اتخاذ خواهند کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها