کد خبر : 1331995 | 19 خرداد 1395 ساعت 15:48 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

کار سخت پورموسوی برای بستن اس خوزستان

استقلال خوزستان تا کنون به طور قطعی 10 بازیکن بالای 23 سال را جذب کرده است.

کار سخت پورموسوی برای بستن اس خوزستان

به گزارش"ورزش سه"، استقلال خوزستان پس از قهرمانی در لیگ پانزدهم باید فصل بعد در مسابقات آسیایی حاضر شود و بدنبال تکمیل لیست خود است. این در حالی است که تنها موسی کولیبالی و فرناندو خسوس به درخواست خود از این تیم جدا شده اند.


تا کنون در لیست بزرگسالان استقلال خوزستان حضور این بازیکنان نهایی شده است:


محمد طیبی، رحیم زهیوی، مهدی زبیدی، عقیل شویعی کعبی، گودرز داوودی، فرشاد جانفزا، فرشاد سالاروند، حسن بیت سعید،میثم دورقی، سلمان بحرانی.


تعدادی دیگر از بازیکنان چون: پیمان شیرزادی، حکیم نصاری، امید سینگ، روح الله سیف الهی، هادی خنیفر، فیلیپه برتولدو، علی اصغر عاشوری وضعیتشان تا آخر هفته مشخص می شود و ممکن است 2یا 3 بازیکن از این جمع به نفرات بالا اضافه شوند و باید دید پورموسوی کدام یک را انتخاب خواهد کرد، تصمیم تاثیرگزار و البته مهم.


همچنین عزت الله پورقاز و وحید شیخ ویسی گزینه های اصلی استقلال خوزستان برای پست های دفاع و دروازه بانی هستند. پورقاز که قول و قرارهایش برای پیوستن به استقلال خوزستان را گذاشته است و شیخ ویسی در صورت فروش نفت تهران بازیکن آزاد می شود و به نظر می رسد راهی تیم قهرمان خواهد شد.


حسین بازیاری و حسین بهرامی به عنوان بازیکنان زیر 23 سال از ایرانجوان بوشهر و استقلال اهواز جذب این تیم شده اند. گفتنی است لیست نهایی استقلال خوزستان تا روز شنبه اعلام می شود و قرار است اردوی این تیم از شنبه در پردیس کرج شروع شود.


باید دید کدام بازیکنان جدید به تیم استقلال خوزستان اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها