کد خبر : 1332098 | 19 خرداد 1395 ساعت 23:08 | 201K بازدید | 0 دیدگاه

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن خبر داد؛

تکذیب رضایت انتقال محمدی به پرسپولیس

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن خبر رضایت این باشگاه برای پیوستن مهرداد محمدی به پرسپولیس را تکذیب کرد.

تکذیب رضایت انتقال محمدی به پرسپولیس

سعید رمضانی در گفت‌وگو با "ورزش سه" با اشاره به خبر رضایت باشگاه راه‌آهن برای انتقال مهرداد محمدی به تیم پرسپولیس اظهار کرد: تا این لحظه اتفاق خاصی نیفتاده است مگر اینکه آقای کیانیان مالک باشگاه شخصا این تصمیم را گرفته باشد ولی مطمئن باشید اگر رسما این کار یا دیگر اقدامات انجام شود از طریق سایت باشگاه اطلاع رسانی خواهد  شد.

او ادامه داد: صحبت‌ها و مذاکراتمان با باشگاه پرسپولیس پیش رفته ولی در واقع هنوز اتفاقی نیفتاده است. باشگاه استقلال نیز از طریق رابط‌هایشان صحبت‌هایی کردند ولی پیشنهاد پرسپولیس جدی‌تر است. البته مهرداد از چند تیم دیگر هم پیشنهاد دارد ولی در مجموع باید شرایط را بسنجیم.

رمضانی در پاسخ به این سوال که علاقه مهرداد محمدی به پرسپولیس موجب انتقال او به این تیم خواهد شد یا خیر، گفت: نظر خودِ مهرداد نیز برای ما اهمیت دارد ولی باشگاه پیشرفت او را در نظر می‌گیرد تا با انتقالش موافقت کند. باید بهترین تصمیم برای آینده او گرفته شود.

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن خاطرنشان کرد: شاید تا فردا تکلیف این قضیه روشن شود؛ جمع‌بندی و تصمیم‌گیری‌های لازم را انجام می‌دهیم و فکر می‌کنم تا فردا یا نهایتا پس فردا نظر نهایی ما اعلام می‌شود.

لازم به ذکر است، پیمان کیانیان مالک باشگاه راه‌آهن یزدان نیز در گفت‌وگو با "ورزش سه" عنوان کرد در مورد وضعیت انتقال مهرداد محمدی با رمضانی سرپرست تیم صحبت شود.

دیدگاه‌ها