کد خبر : 1332146 | 20 خرداد 1395 ساعت 11:16 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدو: می‌خواهم با پرتغال هم به جام برسم

کریس رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، پس از پیروزی 7-0 تیمش مقابل استونی، از هم تیمی هایش خواست که چندان این نتیجه را جدی نگیرند.

رونالدو: می‌خواهم با پرتغال هم به جام برسم

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در نیمه اول دیدار دیشب دو گل زد و کمک کرد تا تیم فرناندو سانتوس به یک پیروزی پرگل دست پیدا کند اما او اعتماد دارد نباید به پیروزی در دیدارهای دوستانه بیش از اندازه اهمیت داد.

او به خبرنگاران گفت:" بازی خوبی بود. تیم خوب کار کرد و ما توانستیم 7 گل بزنیم. باید احساس غرور کنیم. اما این یک دیدار دوستانه بود و اینکه این دیدار را بردیم، چیزی را ثابت نمی کند. باید تواضع مان را حفظ کنیم.

باید از اینکه تیم از نظر فیزیکی در شرایط مناسبی است، خوشحال باشیم و اینکه این پیروزی به همه نشان داد که چه شرایط خوبی داریم. با این وجود، نباید مغرور شویم.

 

1118301

 

 

البته چنین نتیجه ای همیشه خوب است. ما خوب بازی کردیم که آخرین دیدارمان پیش از یورو بود. باید به تیم تبریک گفت. این نشان می دهد که ما خوب هستیم و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم."

پرتغال سه شنبه آینده در اولین دیدارش در یورو به مصاف ایسلند خواهد رفت و رونالدو تاکید کرد که باید تمرکزشان را حفظ کنند.

" هدف من در این فصل این بود که با باشگاهم به جام برسم و چمپیونزلیگ را به دست آوردیم. اکنون می خواهم در یورو به دستاورد خوبی برسم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود. می خواهم به پرتغال کمک کنم تا به اهدافش بسد. مرحله گروهی مهم است و پس از آن باید ببینیم چه رخ خواهد داد."

دیدگاه‌ها