کد خبر : 1332149 | 20 خرداد 1395 ساعت 11:57 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه روستوف پیگیر اخبار ملی پوشان ایرانی

آزمون و عزت‌الهی همچنان محبوب بین روس‌ها

با وجود عدم حضور دو ستاره ایرانی در روستوف اما طرفداران این تیم همچنان به شدت پیگیر اخبار ستاره های ایرانی خود در تعطیلات و بازی های دوستانه ملی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، سایت باشگاه روستوف به درخواست طرفداران و طبق روال چند سال گذشته تمامی اخبار و اتفاقات پیرامون ستاره های این تیم در تعطیلات را روی خروجی خود قرار داده و در این بین توجه ویژه ای به پست های منتشر شده آنها در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام دارد.

 


در بین این بازیکنان دو یار ایرانی روستوف یعنی سردار آزمون و سعید عزت الهی هم قرار دارند که اتفاقا از محبوبیت خاص تری در بین طرفداران روستوف برخودار بوده و پست های آنها بیش از هر بازیکن دیگر این تیم روسی مورد بازدید قرار گرفته است. سایت روستوف در گزارشی پیرو همین موضوع از آزمون و عزت الهی دو تصویر در پیست اسب دوانی گنبد و اردوی تیم ملی ایران منتشر کرده و نوشت:« دو بازیکن ایرانی در حال حاضر در کشورشان مشغول کارهای مختلفی هستند. سردار که در کنار بازی برای تیم ملی ایران در مسابقات اسب دوانی زادگاهش حضور فعالی دارد ضمن این که عزت الهی هم به عنوان یکی از ستون های اصلی تیم ملی ایران در اردوی این تیم جزو بازیکنان محبوب قلمداد می شود».

 


توجه سایت روستوف به خبرهای اطراف این دوستاره ایرانی در حالی منتشر می شود که سردار آزمون با اتمام قرارداد قرضی اش از شانس چندانی برای ادامه فعالیت با نایب قهرمان روسیه برخوردار نیست اما محبوبیت او نزد طرفداران روستوف باعث شده تا این بازیکن همچنان یکی از سوژه های خبری سایت این باشگاه باشد.

 

1118305

دیدگاه‌ها