کد خبر : 1332154 | 20 خرداد 1395 ساعت 12:05 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

تاج – اسدی را پیشنهاد می‌دهد!

نشست دوم اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال شنبه هفته آینده برگزار می شود.

تاج – اسدی را پیشنهاد می‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست اول که بلافاصله بعد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال برگزار شد اعضای هیئت رئیسه انتخاب خزانه دار را به مهدی تاج واگذار کرده بودند که وی هم خزایی که پیش تر در سازمان لیگ برتر خزانه دار بود را به سمت خزانه دار فدراسیون فوتبال برگزید.


یکی از دستور جلسات نشست شنبه انتخاب دبیر کل و سرپرست سازمان لیگ برتر خواهد بود.


 بر اساس قوانین رئیس دبیر کل را پیشنهاد می دهد و اعضای هیئت رئیسه با رای خود دبیر کل را انتخاب خواهند کرد اما در خصوص ریاست سازمان لیگ برتر رای اعضای مجمع دخیل است و با رای اعضای مجمع نایب رئیس دوم مشخص و اداره سازمان لیگ برتر را در دست می گیرد.


گفته می شود مهدی تاج قصد دارد تا پیش از برگزاری مجمع و معرفی نایب رئیس دوم امیر عابدینی را به عنوان سرپرست سازمان لیگ برتر برگزیند. در کارنامه مدیریت امیر عابدینی ریاست فدراسیون فوتبال و هم چنین مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس دیده می شود. البته او در حوزه سیاست هم سمت های مهمی داشته است. وی استاندار سه استان مهم کشور از جمله خراسان بوده است.


گفته می شود وزیر ورزش و جوانان مخالف حضور امیر عابدینی در تشکیلات فدراسیون فوتبال است! و اصلا رابطه خوبی با وی ندارد.


گویی توصیه هایی هم شده است که عزیزی خادم دبیر کل و منصور قنبرزاده سرپرست سازمان لیگ برتر شود اما مهدی تاج می خواهد کار را به گونه ای پیش ببرد که فوتبال شرایط بهتری به خود بگیرد.


به باور مهدی تاج از آنجایی فدراسیون فوتبال ضربات زیادی در سال های اخیر دیده می بایست در این برهه از زمان از مدیران باتجربه استفاده کند.

دیدگاه‌ها