کد خبر : 1332192 | 20 خرداد 1395 ساعت 15:00 | 57.7K بازدید | 0 دیدگاه

تشریح وضعیت ابراهیمی، نوری، کرار و نریمان جهان

آخرین نقل و انتقالات گسترش از زبان کمالوند

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد آخرین وضعیت نقل و انتقالات این باشگاه را شرح داد.

آخرین نقل و انتقالات گسترش از زبان کمالوند

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره وضعیت محمد ابراهیمی، سامان نریمان جهان، کرار جاسم، محمد نوری و برخی بازیکنان دیگر توضیحاتی را ارائه کرد که ماحصل صحبت هایش را در ادامه می خوانید:


ملکی دومین دروازه بان لیگ یک است


امروز با کوروش ملکی، دروازه بان تیم مس کرمان قرارداد امضا کردیم. او گلر با اتیه ای است که با یک متر و 93 سانتی میر قد، سال گذشته از نظر آماری دومین دروازه بان رقابت های لیگ دسته اول لقب گرفت.


با نوشی توافق مالی نکردیم


دوست داشتیم در فصل آینده هم در خدمت داود نوشی صوفیانی باشیم اما توافق مالی نکردیم. برای داود آرزوی موفقیت می کنیم و امیدوارم بتوانم دوران خوبش را ادامه دهد.


هافبک برزیلی در راه ایران


در هفته آینده یک بازیکن برزیلی برای عقد قرارداد با گسترش فولاد به ایران می آید. این بازیکن در پست هافبک بازی می کند و تا اواخر هفته آینده قراردادش را امضا می کند.


ابراهیمی را می خواهم اما خودش تصمیم گیرنده است


محمد ابراهیمی بازیکن آزاد است. او اگر خودش دوست داشته می تواند از گسترش فولاد برود. با این حال ما علاقه داریم در تیم خود او را حفظ کنیم . محمد بازیکنان بزرگی است و سال قبل نیز زحمات زیادی برای ما کشید. در موفقیت های گسترش فولاد ابراهیمی نقش زیادی داشت و به همین خاطر دوست داریم در خدمتش باشید ولی در نهایت خودش تصمیم گیرنده است.


منعی برای جدایی نریمان جهان نداریم


درباره سامان نریمان جهان باید بگویم که دوست داریم به او کمک کنیم. من در یکی، دو روز آینده با نریمان جهان جلسه می گذارم. اگر او تمایل به ماندن داشته باشد، استقبال می کنیم اما اگر تمایلش به جدایی باشد هم شخصا به عنوان سرمربی تیم منعی ایجاد نمی کنم. در صورتی که مایل به قطع همکاری باشد، از نظر من مشکلی نیست ولی برای صدور رضایتنامه اش باید با باشگاه به توافق برسد. نه تنها برای نریمان جهان که برای همه بازیکنان باید چنین شرایطی سپری شود.


مذاکره با نوری و کرار را متوقف کردیم


ما با محمد نوری و کرار جاسم صحبت هایی انجام داده بودیم اما همانطور که قبلا گفتم مذاکره با این دوبازیکن را فعلا به خاطر تراکتورسازی متوقف کردیم. تراکتورسازی این بازیکنان را می خواهد و تا زمانی که تکلیف آنها با تیم اول تبریز مشخص نشود، ما مذاکره جدیدی انجام نخواهیم داد.

دیدگاه‌ها