کد خبر : 1332201 | 20 خرداد 1395 ساعت 15:41 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

چراغ سبز لیون به بارسا برای انتقال اومتیتی

ساموئل اومتیتی، ممکن است طی چند روز آینده به بازیکن جدید بارسلونا بدل شود اگر همه چیز در مذاکرات بین بارسا و لیون خوب پیش برود.

چراغ سبز لیون به بارسا برای انتقال اومتیتی

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا سخت در پی جذب یک مدافع جوان و باکیفیت است و برای این منظور ابتدا روی سه گزینه اصرار داشت: مارکینیوس از پاری سن ژرمن، لاپورته از بیلبائو و استونز از اورتون اما قیمت بالای هر سه مدافع که بیش از 50 میلیون یورو تخمین زده می شود، باعث عقب نشینی بارسایی ها شده است.

 

1118372

 

به همین منظور آنها به سراغ مدافع 22 ساله لیون یعنی اومتیتی رفته اند و از دو هفته پیش مذاکرات اولیه با لیون را شروع کردند. چند روز پیش ژان میشل آئولاس، رئیس باشگاه لیون ضمن تایید این خبر، اعلام کرد که مذاکرات پیشرفتی نداشته است اما موندو دپورتیوو روز گذشته خبر از پیشنهاد 25 میلیون یورویی بارسلونا به لیون داد و امروز گزارش داده است که این رقم با موافقت آئولاس مواجه شده است.

رئیس لیون برای حفظ مهاجم برجسته خود "لاکازته"، به شدت نیازمند پول حاصل از فروش اومتیتی است و به نظر می رسد که با انتقال 25 میلیون یورویی این بازیکن به بارسا، بخش اعظمی از مشکلات مالی باشگاهش را حل شده خواهد دید. طبق ادعای این منبع، مذاکرات در این زمینه همچنان ادامه دارد.

دیدگاه‌ها