کد خبر : 1332222 | 20 خرداد 1395 ساعت 16:36 | 63K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا:

تمدید قرارداد مسی منوط به تمدید نیمار

بر خلاف آنچه نشریه دیاریو اسپورت منتشر کرده، بین لئو مسی و باشگاه بارسلونا هیچگونه مذاکراتی در جهت تمدید قرارداد صورت نگرفته است.

تمدید قرارداد مسی منوط به تمدید نیمار

به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش نشریه اسپورت، چاپ بارسلون تیتر زده بود که باشگاه بارسلونا مذاکرات با مسی برای تمدید قرارداد را آغاز کرده است اما امروز نشریه مارکا با انتشار گزارشی این خبر را تکذیب کرد. مارکا در گزارش خود قید کرده است که لئو مسی به دلیل حضور در تیم ملی آرژانتین و درگیر بودن در کوپا آمریکا، حاضر نیست به چیزی غیر از موفقیت با آرژانتین فکر کند و تمام مباحث دیگر از جمله تمدید قرارداد را به آینده موکول کرده است.

 

1118385

 

مسی هیچ عجله ای برای تمدید قراردادش ندارد چون هنوز دو سال دیگر از قرارداد او باقی مانده و در حال حاضر با دریافت 50 میلیون یورو ناخالص از بارسلونا در سال، بالاتر از هر فوتبالیست دیگری قرار دارد. به ادعای مارکا، مسی منتظر تمدید قرارداد نیمار و مشخص شدن وضعیت دریافتی او باقی خواهد ماند و سپس با مدیران بارسا پای میز مذاکره خواهد نشست.

 

فوق ستاره آرژانتینی که از سال 2005 تا به امروز 7 بار شاهد بهتر شدن قراردادش بوده، در حال حاضر به سبب مشکلات مالیاتی و دادگاهی شدنش به دلیل همین مساله، شرایط روحی خوبی ندارد اما در چند ماه آینده و با طمانینه، مذاکرات تمدید قراردادش را شروع خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها