کد خبر : 1332517 | 22 خرداد 1395 ساعت 09:00 | 446.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع تیم ملی : من بازیکن استقلال خوزستانم

شرط پورقاز برای حضور در استقلال

چند ساعت بعد از آنکه علیرضا منصوریان از استقلالی شدن عزت الله پورقاز صحبت کرد این مدافع گفت بازیکن استقلال خوزستان است .

شرط پورقاز برای حضور در استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید عزت الله پور قاز که با مسئولان استقلال خوزستان به توافق رسیده بود در اقدامی به سمت استقلالی های تهران تغییر مسیر داده است اما این بازیکن تاکید کرد به عهدش پایبند است .


پورقاز به فارس گفت : علی آقای منصوریان بزرگ من است و از اینکه نسبت به من لطف دارد خوشحالم ولی من خودم را بازیکن استقلال خوزستان می دانم و بدون اجازه آن باشگاه با هیچ تیمی حتی مذاکره هم نخواهم کرد.


او در ادامه حرفهایش می گوید : علیرضا منصوریان با من تماس گرفت تا جویای وضعیتم شود که خوشبختانه در همان تماس چنان برخورد خوبی داشت که شرمنده شدم. او وقتی وضعیت مرا دانست گفت که خوشحالم در فوتبالی که اغلب حتی به قراردادهای رسمی پشت پا می زنند تو به قول و قرارت با اهوازی ها پایبند هستی. من اگر توانستم موافقت باشگاه استقلال خوزستان را جلب می‌کنم و اگر نتوانستم برایت آرزوی موفقیت دارم. نه فقط علی منصوریان و استقلال که صبای قم هم به من پیشنهاد داد و جالب اینکه وکیل من وکیل علی آقای دایی هم هست اما علی آقا هم وقتی موضوع را فهمید گفت هیچ چیز بالاتر و ارزشمندتر از عمل به تعهدات نیست و همیشه به قول و قرارت پایبند باش. خدا را شکر می کنم که در فوتبال مان بزرگانی مانند دایی و منصوریان به ما درس اخلاق می دهند و دست شان را می بوسم.


پورقاز در بازی تیم ملی با گوام اولین بازیکن تاریخ فوتبال ایران شد که در مسابقات انتخابی جام جهانی هم دفاع بازی کرده باشد و هم به عنوان دروازه بان و توانست چند دقیقه دروازه ایران را بسته نگه دارد.او برای تیم ملی در پست هافبک دفاعی نیز بازی کرده است، در بازی با قرقیزستان علاوه بر هافبک دفاعی ، در نیمه دوم زوج محمد طیبی در دفاع اخر شد تا شاید احساس کنیم این زوج در لیگ شانزدهم بارها در کنار هم بازی خواهند کرد اما دیگر همه چیز به مذاکره منصوریان و مدیران خوزستانی بسته است اگرچه گفته می شود هدف اصلی علیمنصور نه پورقاز که هم تیمی او در ملوان است . بازیکنی که به تازگی خدمت سربازی اش به اتمام رسیده و باید به پرسپولیس برود!


منصوریان  دیشب در ویژه برنامه جام ملت های اروپا وقتی با سوال جذب عزت الله پورقاز روبرو شد گفت: انشاالله این بازیکن را جذب خواهیم کرد و او پیراهن آبی را بر تن خواهد کرد... اما این داستان فعلا در صفحات اول است .

دیدگاه‌ها