کد خبر : 1332571 | 22 خرداد 1395 ساعت 11:10 | 171.5K بازدید | 0 دیدگاه

در برنامه جام پانزدهم اتفاق افتاد

منصوریان روی صندلی قرمز ننشست!

سرمربی جدید استقلال از نشستن روی صندلی قرمز کارشناس در برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما خودداری کرد!

منصوریان روی صندلی قرمز ننشست!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات یورو 2016 در حالی از جمعه شب آغاز شد که شبکه سوم سیما با پخش دیدار فرانسه و رومانی به استقبال این مسابقات رفت و برای تحلیل و بررسی فنی این دیدار از علیرضا منصوریان به عنوان کارشناس در این برنامه دعوت به عمل آورد.


سرمربی استقلال که در اوج درگیری ها برای بستن استقلال در نقل و انتقالات به این دعوت پاسخ مثبت داده بود در هنگام آغاز برنامه حرکت عجیب و در عین حال جالبی انجام داد که نشان می داد او در بازگشت به نیمکت استقلال به کوچک ترین موارد حاشیه ای هم دقت دارد تا با دردسرهای ناخواسته روبرو نشود.


اتفاق عجیب در حالی رخ داد که منصوریان از نشستن روی صندلی قرمز استودیو که مخصوص کارشناس برنامه بود، خودداری کرد تا مجری برنامه با دیدن این حرکت و با خنده به بینندگان دلیل خالی ماندن صندلی قرمز را توضیح دهد.محمدرضا احمدی گفت:« این صندلی قرمز برای ایشان (منصوریان) بود که اول برنامه روی آن ننشست!».


با این حرکت منصوریان بر میزان محبوبیتش نزد طرفداران استقلال افزود چون او بعد از مدت های طولانی حضور در دل این هواداران و حواشی استقلال خوب می داند چه کارهایی را باید به عنوان سرمربی انجام دهد و از چه کارهایی خودداری کند. گرچه این حرکت علی منصور می تواند عواقبی هم برایش از سوی طرفداران رقیب سنتی داشته باشد.

دیدگاه‌ها