کد خبر : 1332801 | 22 خرداد 1395 ساعت 23:30 | 239.6K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین گلزن گسترش فولاد جدا شد؛

ابراهیمی در دو راهی استقلال و تراکتورسازی

مهاجم گلزن فصل گذشته گسترش فولاد تبریز با جدایی از این تیم قصد دارد به یکی از دو باشگاه استقلال تهران یا تراکتورسازی برود.

ابراهیمی در دو راهی استقلال و تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، محمد ابراهیمی پس از چهار و نیم فصل حضور در تراکتورسازی، در نقل و انتقالات زمستانی لیگ چهاردهم به گسترش فولاد تبریز پیوست و تا پایان مسابقات آن فصل تنها دو گل زد و نتوانست مطابق انتظار ظاهر شود.


اما فصل گذشته برای ابراهیمی متفاوت‌تر از همیشه رقم خورد و او را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت چراکه موفق شد با زدن 10 گل و 6 پاس گل نقش مهمی در نتایج گسترش فولاد ایفا کند و با تحول نتایج تیمش در نیم‌فصل دوم رده نهم جدول را برای تیم دوم تبریز رقم بزند.


ابراهیمی در گذشته محبوب هواداران تراکتورسازی بود اما حالا بیش از پیش مورد توجه آنها قرار گرفته و پرشورها از آجرلو مدیرعامل باشگاه‌شان می‌خواهند F14 را به تراکتورسازی بازگرداند و اجازه ندهد به تیمی غیر از تبریز برود.


اما مهاجم فصل اخیر گسترش فولاد عملکردی ارائه کرده که علاوه بر تراکتورسازی، استقلال تهران نیز به دنبال جذب او است و علیرضا منصوریان می‌خواهد این مهاجم تند و تیز و باتکنیک را به جمع نفرات سال آینده‌اش اضافه کند ولی علاقه ابراهیمی به تبریز باعث شده او هنوز برای آینده‌اش تصمیم قاطعانه‌ای نگرفته باشد.


ابراهیمی جدایی‌اش از گسترش فولاد را قطعی کرده و به احتمال فراوان طی روزهای آینده از بین دو پیشنهاد تراکتورسازی و استقلال تهران یکی را انتخاب کند تا بیشتر مورد توجه باشد و با ادامه نمایش خوب فصل گذشته در این باشگاه‌های مطرح، حتی به تیم ملی هم برسد.

دیدگاه‌ها