کد خبر : 1332927 | 23 خرداد 1395 ساعت 12:57 | 65.9K بازدید | 0 دیدگاه

گودرزی چرا به پرسپولیس تذکر نمی دهد؟

نجف‌نژاد: وزیر هر ساعت در کار ما دخالت می‌کند

رییس هیئت مدیره استقلال ادعا می کند که وزیر ورزش و جوانان با دخالت هایش اجازه نمی دهد این تیم در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد.

نجف‌نژاد: وزیر هر ساعت در کار ما دخالت می‌کند

مقداد نجف نژاد در این باره به "ورزش سه" گفت: ما فصل نقل و انتقالات را با قدرت آغاز کردیم ولی دخالت هایی در کار ما شد که باعث شد ما نتوانیم روند خوب خودمان را ادامه دهیم.  متاسفانه ما هیچ مشکلی نداشتیم اما روند ما در فصل نقل و انتقالات متوقف شد و یا بهتر بگویم آن را متوقف کردند.


او ادامه داد: درست است که وزیر ورزش و جوانان رییس مجمع استقلال و پرسپولیس است اما وقتی اعضای هیئت مدیره معرفی کرده است دیگر دلیلی ندارد که بخواهد در هر کاری دخالت کند. متاسفانه وزیر ورزش و جوانان دم به ساعت در کارهای ما دخالت می کند و با این شرایط حضور ما در هیئت مدیره بی دلیل است.


رییس هیئت مدیره استقلال در مورد این که گفته می شود این باشگاه برای جذب بازیکن  با مشکلات مالی روبرو است هم گفت: اصلا چنین چیزی نیست. روز گذشته آقای سبک دست مصاحبه کردند و گفتند که من پول خرید بازیکنان را پرداخت می کنم. حالا هم من می گویم که بودجه استقلال در فصل نقل و انتقالات را تامین می کنم. ما مشکل مالی نداریم و فقط دخالت هایی که می شود کار ما را متوقف کرده است.


نجف نژاد در ادامه به خریدهای پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات اشاره می کند: چطور است که ما وقتی بازیکن می گیریم با تذکر وزیر ورزش و جوانان روبرو می شویم ولی آقای گودرزی به پرسپولیس تذکر نمی دهد؟ هر 2 باشگاه برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می شوند و این نگاه تبعیض آمیز اصلا درست نیست.


رییس هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می شود او در هیئت مدیره جدید این باشگاه جایی ندارد هم گفت: این مسائل رسمی نیست ولی من تا تکلیف روشن نشود دخالتی در نقل و انتقالات باشگاه نخواهم داشت. در حال حاضر خودم هم نمی دانم می مانم و یا می روم.

دیدگاه‌ها