کد خبر : 1332974 | 23 خرداد 1395 ساعت 15:10 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح باقریان درباره همکاری نویدکیا و سپاهان

لیست خروجی باشگاه سپاهان که امروز از طریق عبدالله ویسی اعلام شد یک ابهام بزرگ داشت و آن هم اینکه نام کاپیتان فصل گذشته این تیم در این لیست حضور داشت.

توضیح باقریان درباره همکاری نویدکیا و سپاهان

 

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی ترجیح داد که نام محرم نویدکیا را در لیست خروجی تیمش قرار ندهد تا به نوعی مسئولیت اخراج این بازیکن محبوب و با سابقه از گردن او ساقط شود. با اتفاقی که امروز افتاد این سوال به وجود می آید که آیا این بازیکن فصل بعد هم پیراهن طلایی پوشان اصفهان را برتن خواهد کرد یا نه؟


اصغر باقریان مدیرعامل این باشگاه در این باره می گوید: طبیعی است که مسائل فنی کاملا برعهده سرمربی باشگاه است. لیست خروجی که عبدالله ویسی به ما داده است، در مورد مسائل فنی بوده و در واقع او اعلام کرده باشگاه سپاهان برای فصل آینده از نظر فنی نیازی به این بازیکنان ندارد. اما اینکه از نظر غیرفنی چه اتفاقی می افتد، تصمیم گیری آن با اعضای هیات مدیره است.


او در پاسخ به این سوال که دقیقا موضع مدیران سپاهان به ادامه فعالیت محرم نویدکیا چیست هم می گوید: همانطور که گفتم این موضوع به حیطه های غیرفنی ربط پیدا می کند اما ما هنوز هیچ جلسه ای برای تعیین تکلیف این بازیکن برگزار نکرده ایم.

دیدگاه‌ها