کد خبر : 1332979 | 23 خرداد 1395 ساعت 15:21 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از بازی سایپا همه فرار کردند

دانشگر: قنبرزاده بیشتر از بازیکنان پیشنهاد دارد

محمد دانشگر مدافع تیم فوتبال امید که در عضویت باشگاه نفت تهران قرار دارد در انتظار آزادی و جدایی از این تیم است.

دانشگر: قنبرزاده بیشتر از بازیکنان پیشنهاد دارد

به گزارش "ورزش سه"، دانشگر در گفتگو با ورزش سه از شرایط فعلی نفتی ها عصبانی است و از مدیران فوتبال گله می کند.


هیچ کس به فکر بازیکن ها نیست


ما به پیشنهاداتی که به دستمان رسیده خیلی کار نداریم، بیشتر از هر چیز بلاتکلیفی ما را اذیت کرده است. نزدیک به یک ماه است که لیگ تمام شده است اما هر روز می گویند امروز تکلیف مشخص می شود و فردا مشخص می شود. آنقدر کلافه هستیم که به پیشنهاداتی که به دستمان می رسد خیلی کار نداریم. در ضمن آقای تاج هم قانونی گذاشتند که هیچ یک از بازیکنان نفت نمی توانند فسخ قرارداد کنند تا وضعیت تیم مشخص شود. آقای تاج یک حرفی زده و رفته است. متاسفانه اگر قرارداد داخلی هم ببندیم جریمه خواهیم شد. آقای تاج برای حق و حقوق بازیکنان هیچ کاری انجام نمی دهند و بیشتر به فکر باشگاه ها هستند.


مدام می گویند پاکت ها باز نشده


سوال من این است وقتی یک قانون وضع می کنید پیگیر نتیجه اش هم باشید. تمام اعضای باشگاه و مسئولین باشگاه را به حال خود رها کرده اند و آل اسحاق را گذاشتند جوابگوی ما باشد که ایشان هم همه  اش لبخند می زند و می گوید که هنوز پاکت ها باز نشده است و هنوز وضعیت واگذاری باشگاه مشخص نشده است. نمی دانم آنها چه فکر کرده اند و چرا جواب ما را نمی دهند؟ سال ها زحمت کشیده ایم تا به اینجا برسیم اما انگار برایشان اهمیتی ندارد که چه بر سر ما خواهد آمد. متاسفانه فدراسیون هم هیچ کس هیچ کاری برای ما انجام نمی دهد.


پول نمی خواهیم رضایت نامه بدهید


ما حتی از خیر پولمان هم گذشتیم، فقط می گوییم رضایتنامه مان را بدهید تا وضعیت مان برای فصل آینده مشخص شود. مگر ما چقدر وقت داریم دو، سه روز دیگر نقل و انتقالات تمام می شود و دیگر ما نمی توانیم کاری انجام بدهیم.


بزرگترها فرار کردند تا جوان ها بمانند  


من نمی دانم چطور است که برزگان تیم عم از کادرفنی و بازیکنان هنوز بازی سایپا تمام نشده می توانند فسخ کنند و تکلیف شان مشخص می شود اما ما بازیکنان جوان در تیم نفت باید صبر کنیم تا وضعیت واگذاری تیم مشخص شود، مگر خون آنها از ما رنگی تر است. خیلی جالب است که در آن زمان به ما گفتند که اگر در نفت بمانید برای آینده تان خوب است و اسکلت اصلی تیم حفظ خواهد شد. هنوز سوت بازی سایپا زده نشده بود هر کس ساک خود را برداشت و در رفت. اصلا کسی فکری به حال بازیکنی که اینجا قرارداد دارند و تکلیفشان چه خواهد شود نکرده اند.


حرف عجیب آقای آل اسحاق


جالب اینجاست که آقای آل اسحاق مدعی هم هستند که چرا میلاد زکی به استقلال رفتند، ما با او 2 میلیون قرارداد بستیم در صورتی که 60 درصد مبلغ قراردادش را هم نگرفته است یعنی 800 تومان پول گرفته و یک میلیون و 200 مبلغ قراردادش مانده است، آدم خنده  اش می گیرد. نمی دانیم چه باید بگوییم.


پیشنهاد داشتند هیچ فایده ای ندارد


فکر نکنند چون خودشان بازیکن، مربی و ... بودند باور کنید ما هم پیشنهاد داریم ولی نمی دانیم طرف حسابمان چه کسی هست. از خیلی جاها به من تماس گرفتند ولی بیشتر مدیربرنامه ام در جریان هستند، تا زمانی که تکلیفمان مشخص نشود حتی اگر از پرسپولیس هم پیشنهاد داشته باشی فایده ای ندارد.


کسی روی حرفش نایستاد


90 روز است که منتظر هستیم تکلیف باشگاه مشخص شود. هر روز به ما قول 3 روز بعد که باشگاه را می فروشیم و تکلیف باشگاه مشخص می شود. وعده دادند اسپانسر جدید خواهد آمد با تمام تیم تسویه خواهد شد و کل تیم را نگه خواهیم داشت. این چیزی بود که آقای منصوریان و مسئولان باشگاه نفت به ما می گفتند، باید برای حرف خودشان احترام قائل می بودند. ما جوان هستیم و روی حرف آنها حساب کرده بودیم.
آقای قنبرزاده بیشتر از ما پیشنهاد دارد


آقای قنبرزاده بیشتر از بازیکنان پیشنهاد دارد؛ ایشان قرار است مدیرعامل استقلال شوند، قرار است نفت را می خواهند به ایشان بدهند و ... نزدیک به 2هزار پیشنهاد دارد. ما نمی دانیم تصمیم نهایی ایشان برای باشگاه نفت تهران چیست و چه خواهند کرد فعلا که همانطور که گفتم همه تیم را به حال خود رها کرده اند.

دیدگاه‌ها