کد خبر : 1333606 | 25 خرداد 1395 ساعت 18:03 | 144.6K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش ویژه

6 جای خالی بزرگسال برای استقلال و پرسپولیس

مهم‌ترین نکته‌ای که در ذهن پرسپولیسی‌ها و استقلالی ها در فصل تعطیلی فوتبال می‌گذرد، جای خالی است!

6 جای خالی بزرگسال برای استقلال و پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، اساس نامه و قوانین نقل و انتقالات در فوتبال ما مثل معادلات چند مجهولی ریاضی شده است، تعداد بازیکن بزرگسال، زیر 23 سال وزیر 21 سال و تعداد بازیکنی که مجاز به جذب هستند و تعداد خارجی‌ها و محدودیت گرفتن یک آسیایی و... واقعاً ملقمه ای برای 2 تیم ساخته است.


*پرسپولیس با 3 جای خالی
پرسپولیسی‌ها چند یار جدید گرفته‌اند، بیرانوند، جلال حسینی، حسین ماهینی، ساسان انصاری، وحید امیری و ربیع خواه 6 بازیکن بزرگسالی هستند که پرسپولیس آنها را جذب کرده است. از بین تازه واردها ابوالفضل درویش وند و احسان علوان زاده اما زیر 23 سال هستند.


اما از یاران سال گذشته پرسپولیس مردانی مثل لوبانف را دارد که تحت قرار داد است اما هنوز برنگشته است، محمد انصاری، رامین رضاییان، کمال کامیابی نیا، نورالهی، فرشاد احمد زاده، محسن مسلمان و لوکا ماریچ یاران سال گذشته هستند که یا تحت قرار داد هستند و یا با آنها توافق حاصل شده است،ضمناً لوکا ماریچ هم قرار دادش تمام شده اما هر 2 طرف راضی به ادامه حضور هستند. 15 مرد بالای 18 سال برای پرسپولیس 3 یار بالای 23 سال  گذاشته است. پرسپولیس از بین بالای 23 ساله‌ها با رضا خالقی فر هم قرار داد داشت اما قراردادش را با او فسخ کرد و جای خالی خود را زیاد کرد، پرسپولیس از جمع مردان بزرگسالی که از ترکیبش کنار گذاشته یا قرار دادشان تمام شده و در ادامه کار از تیم می‌روند تنها مهدی طارمی، بنگستون و بنگر را قابل ادامه کار می‌دانستند که طارمی خودش تمایل به جدایی دارد و پرسپولیس جای بنگر و بنگستون دنبال گزینه‌های بهتر است.


با این حال از جدایی سوشا مکانی، اومانیا، نورمحمدی، بابک حاتمی، کفش گری، خالقی فر و محسن زاده تقریباً کسی ناراحت نشده است البته در آخرین دقایق کمندانی هم با پرسپولیس برای ماندن توافق کرده است که  البته او بازیکن زیر 23 سال است.


*علیرضا بیرانوند   بازیکن تازه
*جلال حسینی  بازیکن تازه
*محمد انصاری   تحت قرار داد
*رامین رضاییان  تحت قرار داد
*حسین ماهینی  بازگشت از خدمت، تحت قرار داد
*لوکاماریچ  در حال مذاکره و توافق
*کمال کامیابی نیا  تحت قرار داد
*احمد نوراللهی تحت قرار داد
*ساسان انصاری بازیکن تازه
*وحید امیری  بازیکن تازه
*محسن مسلمان  تحت قرار داد
*فرشاد احمدزاده  تحت قرار داد
*محسن ربیع خواه  بازیکن تازه
*الکساندر لوبانف   تحت قرار داد
*امید عالیشاه  قرار داد جدید

 

آبی‌ها و تساوی 3-3
اما برویم سراغ استقلالی‌ها که از یاران تازه جذب شده آنها علی قربانی، بختیار رحمانی، فرشید باقری، حسین حسینی و وریا غفوری بزرگسال هستند و و میلاد زکی پور و کنعانی زادگان از جمع تازه واردها  زیر 23 سال هستند.


استقلالی‌ها بهنام به رزای، جابر انصاری، خسرو حیدری، میثم مجیدی، علیرضا رمضانی، سجاد شهباززاده، مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، یعقوب کریمی و هرایر مگویان را به طور قطع در اختیار خواهند داشت، با احتساب این 10 نفر تعداد مردان بالای 23 سال استقلال به 15 نفر رسیده است اما استقلال بسیار دست به عصا باید راه برود و همه شرایط را بسنجد، اگر استقلال امید ابراهیمی را نگه دارد به سهمیه بزرگسالان خود یکی اضافه کرده است.


 و سر انجام استقلالی‌ها روزبه چشمی را مصدوم دارند که تا نیم فصل آینده قطعاً مصدوم می‌ماند و دنبال راه حلی هستند  که بدون برخوردن به چشمی او را که یک سال دیگر قرار داد دارند به طور موقت از فهرست بزرگسالان خارج کنند. اگر ابراهیمی بماند استقلالی‌ها با خوشحالی تمام سهمیه بزرگسال خود را 16 نفر می‌دانند.


استقلالی‌ها وحید طالب لو، آرش برهانی، حنیف عمران زاده را دیگر ندارند، محسن کریمی  هم از زیر 23 ساله‌ها بهترین مرد استقلالی‌ها خواهد بود.

*مهدی رحمتی  قرار داد تازه
*هرایر مگویان  قرار داد تازه
*امین حاج محمدی  تحت قرارداد
*وریاغفوری  بازیکن جدید
*بختیار رحمانی  بازیکن جدید
*سجاد شهباززاده  تحت قرارداد
*حسین حسینی  تحت قرارداد بازگشته از خدمت
*علی قربانی  بازیکن جدید
*بهنام به رزای  تحت قرارداد
*یعقوب کریمی  تحت قرارداد
*خسرو حیدری  تحت قرارداد
*میثم مجیدی  تحت قرارداد
*علیرضا رمضانی  تحت قرارداد
*جابر انصاری  تحت قرارداد
*فرشید باقری  بازیکن تازه

دیدگاه‌ها