کد خبر : 1333744 | 26 خرداد 1395 ساعت 10:47 | 37.5K بازدید | 0 دیدگاه

منصوریان خوب خرید کرد

ماجدی: بختیار شایسته شماره 7 استقلال است

بازیکن سابق استقلال معتقد است این تیم در نقل و انتقالات خوب کار کرده است.

ماجدی: بختیار شایسته شماره 7 استقلال است

به گزارش "ورزش سه"، میرشاد ماجدی درباره نقل و انتقالات تیم استقلال می گوید:شرایط استقلال در لیگ شانزدهم نسبت به پرسپولیس پیچیده‌تر خواهد بود. آبی‌پوشان فصل خوبی را پشت سر نگذاشتند و باید در این فصل نتایج لازم را کسب کنند تا کمی هواداران خود را خوشحال کنند. اکنون که در فصل نقل‌وانتقالات هستیم، خیلی‌ها نگران شرایط استقلال هستند. خریدوفروش بازیکنان در نقل‌وانتقالات فقط با نظر سرمربی انجام می‌گیرد و این موضوع هم کاملا شخصی و سلیقه‌ای است. یعنی امکان دارد که یک مربی بهتر یا ضعیف‌تر از علیرضا منصوریان با تصمیمات این مربی کاملا مخالف باشد.


او ادامه می دهد: عقیده شخصی‌ام این است که خریدهای استقلال تا این لحظه قابل قبول بوده است. موضوع مهم‌تر حفظ بازیکنان اصلی است تا تیم برای فصل آینده با ترکیبی کامل و قدرتمند به مصاف حریفان برود.  وریا غفوری، بازیکن باهوش و تاثیرگذاری است؛ او می‌تواند به سمت راست استقلال سرعت خوبی ببخشد. آن هم درشرایطی که خسرو حیدری شرایط ایده‌آلی ندارد. بختیار رحمانی اما می‌تواند بهترین خرید لیگ لقب بگیرد. او شایسته پوشیدن پیراهن شماره ٧ استقلال است و می‌تواند تغییر محسوسی در میانه زمین استقلال ایجاد کند. بختیار، امید ابراهیمی و روزبه چشمی اگر در فرم خوبی باشند، می‌توانند کمربند خط ‌هافبک استقلال را در لیگ بی‌نظیر جلوه دهند.


ماجدی در پایان می افزاید: این اما آخر کار نیست؛ استقلال نیاز به مدافعان مرکزی خوب دارد. جدایی حنیف عمران‌زاده این زنگ خطر را به صدا درآورد که هرچه زودتر استقلال در این پست باید بازیکنان مورد نظر خود را جذب کند. خوشبختانه لیست خروجی باشگاه هم خیلی زود اعلام شد تا همه تکلیف خود را بدانند. این‌که برخی بازیکنان موضع‌گیری‌هایی نیز کرده‌اند را درست نمی‌دانم. هر بازیکنی به اندازه زحمتی که کشیده، مزد کارش را دریافت کرده و نباید بر سر استقلال منت گذاشته شود. این روزها حواشی پیرامون استقلال هم زیاد شده است؛ درشرایطی که پرسپولیس با چراغ خاموش همه کارهای مورد نظرش را انجام می‌دهد، استقلال حاشیه‌های بی‌موردی را در اطراف خود می‌بیند.

دیدگاه‌ها