کد خبر : 1334365 | 28 خرداد 1395 ساعت 22:22 | 42.2K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم نتیجه نگیرد، مسئولیتش با من است

قلعه‌نویی: امسال شاهد تراکتور رویایی خواهیم بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با نفراتی که جذب کرده‌ایم امسال شاهد تراکتوری رویایی خواهیم بود.

قلعه‌نویی: امسال شاهد تراکتور رویایی خواهیم بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با برنامه رادیویی 4-4-2 درباره شرایط تیم تراکتورسازی و جذب بازیکنان جدید این تیم برای فصل آینده اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران تراکتورسازی تشکر می‌کنم به خاطر حماسه‌ای که در دیدار با النصر امارات به وجود آوردند و آن نقطه عطفی در میان هواداران ما بود. این عزت را خدا داد که با وجود اینکه تیم حذف شد، اما هواداران 10 دقیقه ما را تشویق کردند. اعتقاد دارم روز باشکوهی بود، هم تیم تراکتور و هم تیم النصر تشویق شد و یک خاطره خوبی برای من در زندگی‌ام به وجود آمد.

 

وی ادامه داد: از عباسی و غزنوی تشکر می‌کنم، روزهایی که با آنها داشتم، جزو دوران خوب مربیگری من بود. از سردار آجورلو هم تشکر می‌کنم که کار مهمی انجام داد و تمام نفرات ما را جذب کرد، امیدوارم امسال شاهد تراکتور رویایی باشیم. باید بگویم اگر این تراکتور نتیجه نگیرد، مسئولیتش با من است، البته یکی، دو بازیکن باقی مانده تا آنجا که من می‌دانم تا هفته چهارم فرصت داریم تا بتوانیم بازیکنان را جذب کنیم.

 

قلعه‌نویی افزود: ما تیم خوبی در آینده خواهیم داشت و شرایط امسال ما با شرایط پارسال متفاوت خواهد بود و این جزو پوئن‌هایی است که ما خواهیم داشت و امیدوارم امسال جوابگوی محبت آذری‌ها باشیم.

 

lسرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سوال که با جذب بازیکنانی نظیر محمد نوری، ادینهو و بنگر میانگین سنی تیم تراکتورسازی بالا نرفته است، گفت: اعتقاد من این است که در تیم دفاع باید مسن باشد، هافبک‌ها هم باید جوان باشند، البته دو مدافع ما جوان هستند، به قول استاد فیروزخان کریمی شناسنامه ملاک نیست و عملکرد بازیکن مهم است. ما بر اساس افکار و شرایط تاکتیکی تیم را بستیم و 10 روز وقت داشتیم و از این بابت از آقای آجورلو تشکر می‌کنم، بازیکنانی نظیر مهدی کیانی و سعید آقایی با تراکتور سفید امضا کردند و این برای ما خیلی ارزشمند است. امیدوارم تیم خوبی درست کنیم و شأن و شخصیت هواداران حفظ شود.

 

قلعه‌نویی عنوان کرد: آغاز حرکت پرشورها از شروع تمرینات به نحوه بازی ما بستگی دارد و اگر ما بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم، هواداران هم با ما حرکت خواهند کرد. مردم از ما جلوتر هستند، قبل از حضور من، شیطنت‌هایی در تیم به وجود آمد، اما من آن را پای فرهنگ آذربایجان نمی‌گذارم و هواداران راستین ما همان‌هایی بودند که در دیدار با النصر ما را مورد تشویق قرار دادند.

 

وی خاطرنشان کرد: تیم ما میانگین قدی یک متر و 80 سانتی‌متر دارد و شرایط سنی ما بین 25 تا 30 سال است و با انجام یک بدنسازی خوب می‌توانیم در این فصل عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.

 

دیدگاه‌ها